Az élet

megy tovább, míg mennie kell.

Talán eltűnök hirtelen,
akár az erdőben a vadnyom.
Elpazaroltam mindenem,
amiről számot kéne adnom.( JA)


S ami a világnak bagatell, az nekem nagy dolog, azt gondolom, mégis van úgy, hogy jó földbe hullanak a magok. Köszönöm a lehetőséget, hogy a jövő tavaszra gondoljak...az idéniben még a kikelet szót is használtam. S ha el nem tűnök, szándékomban áll elhinteni a  magokat, bár tudva tudott dolog, hogy nekem színes papír, ragasztó, jobb esetben egy könyv való...gondoskodni-akár virágról is- kevésbé tudok. De a tél hosszú, időt ad....

Értelme persze mindennek van, csak meg kell találni:)


Megjegyzések

  1. Most meglepődtem, de nagyon:) Pontosan ez a József Attila idézet járt az eszemben! Nem tudom miért jutott eszembe, de a hangulatomhoz annyira illik most.
    Jó volt látni, hogy más is szereti ezeket a sorokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ..szeretem, miközben kiráz tőlük a hideg.

      Törlés
  2. Úgy bizony! Értelme mindennek van!:-)

    VálaszTörlés
  3. De milyen nehéz néha megtalálni, hogy mi az értelme? Aztán van, hogy az élet megmutatja és bebizonyítja az értelmét"...

    VálaszTörlés
  4. Én ma egy könyvben olvasott Tolsztoj idézeten gondolkodtam el: "Az embernek ahhoz, hogy boldog legyen,két dolgot kell tennie: először hinnie kell, hogy van az életének értelme. Másodszor pedig meg kell találnia, hogy mi az."

    VálaszTörlés
  5. Én nem tudom meddig keresem az értelmét mindennek, néha már fel is adom, mert nem akarok annyit gondolkozni.:-)

    VálaszTörlés
  6. "Csudijó! Nem kell más, mint egy ......" olló és színes papírok stb.
    Szép és szeretni való a Te világod Júlia!

    VálaszTörlés
  7. Ez most megint egy olyan írás, amit jó volt olvasni. Mert jó tudni, hogy nem csak én, hanem mások is.
    Köszönöm ezt a hidegrázós-józsefattilás reggelt!

    VálaszTörlés
  8. Én József Attilát nagyon-nagyon szeretem, ezeket a sorait is, szóval értem. De ne tűnj el, és ne hirtelen, a magokat (mint kézzelfogható jelét a szimbolikusnak...) csak el kell szórni, gondoskodni egyáltalán nem neked kell róla.:)

    VálaszTörlés
  9. Ma reggel magam is egy József A. versel a fejemben indultam utamra.

    VálaszTörlés
  10. Remélem, hogy nem arról szól a bejegyzés, amire elsőre gondoltam. Felelgess tovább, és oszd meg a gondolataidat velünk, és mi is felelünk.
    Mártával egyet értek, mi szórjuk a magot (persze azt is úgy kapjuk, nem a miénk), de az esőt más adja. Aztán persze gazolni megint nekünk kell az elején. Nehéz, de hálás munka.

    VálaszTörlés
  11. Biztos van mindennek értelme, de van amire evilágon soha nem találjuk meg a választ, ezért inkább jobb lemondani a keresgélésről, mert különben enyhébb idegzetűeknek garantált a bedilizés egy idő után.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések