Dilemma

szombat reggel.

Hogy oldjam meg a kérést, mi szerint ha mama és a tanító néni ugyanabban a városban laknak, és  a gyermek is ugyanott tartózkodik legalább egy álló napig, az pedig éppen ma van, akkor ők csak úgy, a világ legtermészetesebb módján összefussanak. Ritkán látok ilyen hiányérzetet, vágyat ezen a gyermeken, mint ahogyan ő ma találkozni szeretne a tanító nénivel. Csakhogy a város nem falu, ott valamivel többen élnek :), és azért programot sem szervezhetek senkinek- nagyjából magamon kívül, és azt is csak ritkán :)

És valami egészen más.
Mert továbbá azon is töröm a fejem, hogy a teljes, igazi hatás eléréséhez mégiscsak szükségünk van az érzékszerveink mindenikére, avagy azt hiszem, ha a dolgokat-jelenségeket-tárgyakat-ételeket-embereket a maguk-legalább majdnem - valójában szeretnők elkapni, akkor ahhoz többre van szükség néhány fényképnél....De tk. minden csak marketing kérdése. És vannak nagyon jó eladók :)
( Kérem tisztelettel senki ne vegye magára, de legalább, akinek nem inge:) )

De hát hozzá kell nekem szólnom egyáltalán bármihez? :))

Megjegyzések

  1. :)jogos< a bejegyzes masodik reszre ertendo

    Az elsonel nem irigyellek, nem egyszeru, de megvalosithato.Kivancsi leszek sikerult e?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Elnapoltam holnapra...de legkésőbb hétfőn reggel biztosan összejön.

      Törlés
  2. Sikerült megszervezni a találkozót? Állítják néha ilyen problémák elé a gyerekek az embert :)

    Szép lett az új háttered.
    Az első, amit megnéztem, hogy a mottód megmaradt-e, mert az nagyon a szívemből szól és eszembe is jut mindig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a kis eszmefuttatást nem vehetem le- az én vagyok egy az egyben :))
      A találkozó elnapolva...
      Csalódni fog, azt hiszem.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések