Elhamarkodottan

azt gondoltam, hogy jelent valamit a tény, hogy öt szál rózsa volt, három nagy fehér, és két ,száraznak tűnő piros meg rózsaszín, valamint hogy a három fehér mellett szép csendben kinyílt a másik kettő is, és szinte szebb lett, mint az ígéretesebbnek tűnő három. Azt hittem, jelent valamit...hogy a száraz is életre kel, amit leírtam a leltárból, aminek nem adtam esélyt.

Aztán a kettőt szépen elhagyták szirmai, széthulltak az asztalon...és elvitték az amúgy is megfoghatatlan reményt.A csokor felemás volt, nem tudta önmagát teljesen , a végsőkig adni.
Így is jó, csak el kell fogadni....

DE az 52...az felettébb megtisztelő. Elkötelez. És igyekszem...önmagam úgy adni, hogy a szirmok ne hulljanak szét senki képernyője körül.

Üdv!

Megjegyzések

  1. Erről a blogbejegyzésedről egy kedves ismerősöm festménye jut eszembe amely nem volt a részletekig kidolgozva, (állítólag ilyen a jó festmény és nem a részletekig kidolgozott :) ) amely hagyja, hogy az ember tovább gondolja, áteressze saját lelki szűrűjén.

    Júlia, Allegórikus, szívet megérintő képet festettél!

    A rózsacsokor lehet, hogy felemás volt, de Aki ezt a blogot írja, Ő egy folyamatosan nyíló Virág, és a kiteljesedésben lehullott szirmaival is tud örömet szerezni a másik Embernek.

    Hálás vagyok a szirmaidért!
    ❀ ♥ ❤ ♥ ❀ ♥ ❤ ♥ ❀

    VálaszTörlés
  2. Ennél szebbet nem tudok írni, mint Sári mama :), de azt tudom, hogy jó ide "benézni" :):)!!!
    Voltunk sétálni a tónál a férjemmel, gyűjtöttünk egy nagy kosár levelet, a tóparton pedig egy gyönyörű hattyú fogadott bennünket! Hát nekem szó szerint kipotyogtak a könnyeim amikor megláttam! Gyönyörű madár, mindig csodáltam! Szóval KIKAPCSOLÓDTUNK, jólesett..., hogy elindultunk Neked köszönhetem:))))!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek!
    Az élet valójában egyszerű, és még szép is.
    Meg kell tanulnunk élni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések