Illetlenség

lenne vasárnap reggel bármi másról írnom,
(délután, este, éjjel fogok arról a felgyűlt rumliról disszertációt írni, hogy .....),
amikor nálunk tényleg ősz van, gyönyörűen megsepert az udvar, még mindig a kincsek hatása alatt vagyunk, és istentiszteletre készülünk,

ezért,
 s mert tudom egyikünknek  az 53 közül erre most szüksége van, így jól jönne neki, ( s talán nem csak neki, de őróla legalább tudom...), 

s még azért is, mert még soha meg nem tanultam, hogy hallgatni arany....

most ennyi :

Te vagy napvilágom, te vagy énekem, téged várlak Jézus, kínos éjeken.
Oszlasd el a homályt, űzd el a bánatot, ragyogjon fel rajtam szép fényes napod!


Megjegyzések

  1. Mi most értünk haza a szentmiséről...Jó volt hozzád és M.-hoz...Nekem ma mindkettőtökre szükségem volt...mint majdnem minden egyes nap, még akkor is ha ti ezt a legtöbbször nem is tudjátok...

    Szép őszi vasárnapot kívánok..
    Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak nagyon megtisztelő dolgok az életben. Mint a te megjegyzésed :)

      Törlés
  2. Köszönöm,erre van szükség.....

    VálaszTörlés
  3. Mintha nekem írtad volna...jókor olvastam!:-))) Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Örömmel. Elég rizikós dolog ilyesmikkel előjönni a mai világban, időnként azonban meg kell tennünk.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések