Jó helyen járok

bloglistám sem túl hosszú, sem túl rövid, éppen elég sokféle módon megvariált labirintus ösvényén.    Addig várok, míg szépen el tudom mondani azt, amit hetek óta indulatosan akartam. Azt, hogy november van, ősz, színek, hangulatok, hűvösen érkező meleg érzések, korondi bögrében tea, szúrós puhaság. Rózsaszín a babakrizantém, de lehet, hogy másnál narancssárga, mindegy is, a nap még átragyog rajta azokban a rövidre szabott órákban amikor ködtől ködig velünk van. S a rózsa fagy után is csodás, a levelek a fa alatt...kész búvóparadicsom...valakinek :)
Utolsó pillanatáig szeretem, csodálom...sokat kell majd még várnom rá. Itt is ezt láttam-éreztem....Szép:)

Közben meg nyugisan hátradőlök,  mert rengeteg már a karácsonyi ötlet, nekem majd csak szét kell néznem, amikor úgy érzem, igen,  készülődnöm kell....
Talán, de nem biztos, ehhez az ötletsorhoz hozzáteszem majd magam is....persze későn, mert azt bár tudom, hogy télen fürdőbugyit, nyáron meg korcsolyát kell venni, csak éppen nem gyakorlom:)





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések