Már nekem is sok kezd lenni,

amikor azt írom, a természet bizony hullat könnyeket, talán felettünk, talán önmagáért, ez olyan patetikus, és mégis leírom, így is gondolom, s örömmel tölt el, hogy tudom, e könnyek jót tesznek, kell a földnek, s vigasztal, mert sírós vagyok...s ilyenformán még jót is tesz.













Megjegyzések

  1. Merre jártatok? Ez a Maros völgye, "felfelé", nem? Bár tudom, hoyg igen, hiszen ismerem azt a kanyar előtti bisztrai útszakaszt!:)
    Gyönyörű fotók, gyönyörű színek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ratosnya...
      Igen, a legszebb helyek, mi tudjuk...

      Törlés
  2. Lehet,hogy ezért szeretem az esőt én is? Csodás fotók!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A helyet kell megnézni, a fotók csak csalogatnak.

      Törlés
  3. Gyönyörű képek! Úgy irigyelek mindenkit, aki ennyire szépen tud fotózni, én totál béna vagyok ehhez.:) Vagy csak gyakorolnom kellene.?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm. Gyakorold, amit ott látok, az mind szép és jó!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések