Megmenekült

rémes kritikáimtól-egyelőre- a féjszbuk :). Tudniillik jó ideje morfondírozom azon, hogy a rám abszolút jellemző és időnként felszínre törő cinizmussal leírom , miket is tudtam én ott meg. ....(És már most is szinte leütöttem az első szenzációt...amikor észbe kapok, hogy épp megmenekült ugyebár:) )

Amikor rutinszerűen ma is végigpörgettem a kezdőlapot- kérdezem is magamtól, mi a csodának-, mert tényleg mindig adnék még egy esélyt annak, hogy valami értelmeset is hozzon, hiszen annyi értelmes ember használja- többek között-, lezárás előtti utolsó másodperc töredékében látom a nevemet...És akkor már nem is pörgetem tovább. Na akkor menekült meg a negatív kritikától ez a népszerű közösségi oldal...:) A nevem szóval, legkedvesebb kézműves blogomon, ahol magamfajta értékek, csak persze olyanok, amilyeneket én sosem fogok produkálni, csupán csodálni...szóval ott a nevem, és a  fülbevalót ÉN nyertem. Ez nem fortuna volt, ez valami egészen más....Nagyon örülök,köszönöm, és további sikereket kívánok:)- magamnak ilyen játékosakat, a szerzőnek meg a munkában.

Ajánlom mindenki szíves figyelmébe, olvassátok,csodáljátok...Krizantám világát:)

Megjegyzések

  1. Gratulálok:) Kiváncsivá tettél mit irtál volna a féjszbukra?:D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!! Szerencsés vagy és szépen fogalmazol:)

    VálaszTörlés
  3. Úgy örültem,amikor olvastam a Krizantám BLOGJÁBAN a nevedet!!!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Bizony-bizony jobb helyre nem is kerülhetett volna az első saját készítésű fülbevalóm, mint Hozzád, Júlia! :)))
    Én is nagyon megörültem Neki, amikor kihúztam a nevedet...!

    A fércbúk pedig olyan, amilyen....
    Pont, amilyen a mai világunk...
    Nagyon megszűröm mit engedek be rajta...
    (Ezért nincs tévénk sem egyáltalán... másra kell az energia, az összpontosítás...)
    És hát nálamnál fészbúk-ellenzősebbet kevesebbet találtál volna, egészen most augusztusig, amíg nem regisztráltam...
    Azóta módjával és csínján bánok vele, de tagadhatatlanul kijjebb tárult a világ...
    (Főleg miután nagyon sok számomra kedves blogíró munkáit szinte csak ott lehet látni...)
    Én azért még szeretem ezt a mi kis blogvilágunkat, amit szintén az óvatos világra kinyitásnak köszönhetek...

    Köszönöm a kedves szavaidat (és azért a címedet se felejtsd el megírni mihamarabb)!
    Szeretettel:
    Kriszta

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Júlia! Aztán, ha megkapod a várva várt ajándékot, remélem felrakod a blogba, hogy a füledben villog"...oda került, ahova kellett rejtett utakon át egy békés helyre!!!

    VálaszTörlés
  6. Megmutatom, persze, örömmel:)
    Ami meg a nagy arckönyvet illeti...akkor hát meg kell írnom. :)
    Egy azonban biztos,rajtunk is múlik, a dolog a mi kezünkben is van.

    VálaszTörlés
  7. Júlia Kedves!
    Írd meg kérlek a címedet, hogy küldhessem a fülbevalódat!
    (Nem szeretném, ha a karácsonyi postaőrületbe belecsúszna...)

    Köszönöm:
    Kriszta

    VálaszTörlés
  8. Sajnos nem ért még ide a címed!
    Ide küldd el még egyszer, köszi:
    krizantam@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések