Napszakom a délután

Ha megérem, hogy lesz a fiatal felnőtt koron túl még más is, akkor szinte biztos vagyok abban, hogy az eredményes is lesz :)

Reggel álmos vagyok,( és nem kevésbé morcos),
délelőtt fáj a fejem,
délben még mindenre ráérek,
délután elvagyok csak úgy,
AZUTÁN minden jól megy, haladok a munkával és egyéb földi teendőkkel, kedvet kapok, és meg sem állnék, de
(késő) estére már kellően elfáradtam,
éjjel már nem is én vagyok....

Elég lesz.


Ilyenkor hosszúak a délutánok, és kellőképpen összekeverednek az estékkel.



Megjegyzések

  1. Nekem régen reggel volt a napszakom! Mostanában változott, hullámzó lett! Néha reggel, néha délelőtt, néha délután..este már ritka...:-)

    VálaszTörlés
  2. Régebben, míg itthon voltak a lányaim, az egész napom pörgős volt. Most már beosztom a teendőimet. Senki nem csinálja meg helyettem :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a téli hajnalokat egyedül a konyhában szöszmötölve, vagy gyertyafényben egy kávé mellett a sparherd melegénél írogatva. Illetve imádnám, mert a gyermek úgy érzi, ha én felkelek, neki is muszáj...
    De a délutánok az igaziak, amikor együtt vagyunk, mert mindenki itthon, de mégis tudjuk tenni a dolgunk, hol együtt, hol külön. És szeretem az esti csöndet, amikor már mindenki alszik, vagy csak halkan duruzsol a tévé, én meg kézimunkázok, olvasok, gondolkodom.

    VálaszTörlés
  4. Én is bagoly típusú vagyok inkább,bár már az éjszakázást nem bírom.Aludni fontos!:)Tudományos kimutatás.Komoly!:)

    VálaszTörlés
  5. Későn kelek és későn fekszek, közben az időmet beosztom, most már tehetem, nyugdíjas vagyok, kettecskén vagyunk a férjemmel, régebben a teendőim belenyúltak az éjszakába, kevés volt a 24 óra, amiből a nap áll:)

    VálaszTörlés
  6. Oh, reggel én csak valami robot funkcióban működök, egészen hasznavehetetlen vagyok, bár mindent megcsinálok, de nem az igazi. A délelőttöket nagyon szeretem, meg a kora délutánt. Akkor vagyok a leghatékonyabb.

    VálaszTörlés
  7. Jó volt végigolvasni milyen sokfélék" vagyunk..., de hogy ne maradjak ki a sorból, nincs kedvelt napszakom...mindig màskor vagyok toppon"- elhatározás, idô hiánya, szeretet csodákra képes...
    Szép hétvégét nektek!!!

    VálaszTörlés
  8. Szépen összetennénk egymást egész nap menne a munka :))
    Poén ide-oda, ahányan annyiféleképpen, mégis ,ahogy a naplókban látom, mindenikünk szépre jóra törekedve .
    Köszönöm.
    Ui. Arról még egyikünk sem írt, hogy másnapra marad-e valami....na majd fogok én.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések