Firka az oldalszélen

Muszáj beiktatnom, még ha csak ez az egy is lesz.

találtam egy blogot, abban egy mondatot, amit erősen a szívembe zártam. Tanítás. Az anyaságról. A kötelességről. A gondoskodásról. A minimumokról, és arról, hogy ezekben a minimumokban egész életünk benne kell, hogy legyen.

Azóta gondolkodom(tehát vagyok :) ), és reflektálok azon, hogy ha már olyan sokszor nem vagyok képes arra, hogy kitaláljam, mit szeretnének, legalább azokat a kéréseket teljesítsem, amikre megkérnek. A gyermekek....

A Mikulástól semmit nem kértek. És örültek annak, hogy olyat hozott, amire rég vágytak, mi meg nem vettük meg- apróság, minek értelmét a Mikulás látta...:) De arra megkért Anna, hogy örökítsem meg az ő Mikulását, amit a lázas várakozásban festett. Teljesítenem kell:)


A zsákban ajándékok vannak, és mind a tiéd, Apa:))- a mellékelt szöveg.


S hogy még egy firkát erről ne írjak- voltak itt ilyen dolgok még:

Őszinte odaadással kivikszolt bakancs-csizma

Sólisztgyurma Mikulás fej

Szalvétából türögetett Mikulás, benne karácsonyi keksz- ez, meg az előbbi sóliszt a két jó dolog, amit a nyílt tevékenységről tegnap hazahoztam....egyébként...
Az alvó gyerek benti cipőjébe a Mikulás egy-egy apró játékot hozott. Rebekának is, pedig ő már nem volt ott akkor. És mekkora öröme lesz reggel, amikor azt hiszi, már tényleg elment, neki mégis van még ajándéka:)

 Ó, a törődés, ....ha jól meggondolom, mégiscsak maradhatott volna ez az egész, Valami karácsonyinak, de most már így hagyom, legyen firka...halvány, kusza, lapszélére írott.Kurzusaimból is mindig arra emlékeztem, amit kiírtam a fehéren maradt részre:)

Megjegyzések

  1. Mennyire hálás vagyok,hogy azt a nem könnyű 9 évet otthon töltöttem a gyermekeimmel, sok senki sem látta,hogy sírok,de Isten igen,és az igyekezetet,hogy jó legyen a gyermekeimnek,mégis sok hibát elkövettem.....Mégis hálás vagyok...könnyek között is.
    Képeidet látva ez mind előbukkant bennem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én 5 évig voltam itthon, és nagyon jó volt:) Nem cserélném semmivel, maximum megtoldanám.
      Most más a helyzet, és soká tart, míg megszokom...

      Törlés
  2. Óriási nagy családunknak köszönhetően...Liza kiskorától fogva rengeteg ajándékot kapott ünnepek alkalmával. Mindig haragudtam a töménytelen ajándék miatt...Kirával ez már másképp van. Nem is gondolják a nagyszülők, hogy amit szeretetből adnak ezer játékot egy nap alatt...ezzel csak ártanak. Nem erre van szüksége egy gyereknek! Féltettem Lizát! Aztán mikor tegnap előtt azt mondta valamire, hogy á anya az nem jó, mert nem ő készítette...egy kicsit megnyugodott a lelkem. De most idén véget vetek ennek a sok ajándéknak! Ennyinek már örülni sem lehet! Örülök, ha látom, hogy helyén van a szívük a gyerekeknek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz ügyek ezek. Részben magunk irányítjuk, részben meg a körülöttünk levő világ, amitől teljesen el sem szigetelődhetünk...Erősen kell az elvekhez, elképzelésekhez, értékekhez kapaszkodnunk, hogy érvényesítsük őket, és ők is elfogadják.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések