Itt a vége

az évnek. Ezt találtam búcsúztatónak:

Ha az év jó véget ért, jobb, mint amikor elkezdették.
Ha vidám vagy és megelégedett, nyújtsd Istenhez hálás kezed.
Ilse Leue

Legyen szép a vége :),hogy az egész évet jó emlékezetünkben  tartsuk meg .
Találkozzunk egészségben, mind az 59(+ 1)- en. 

Megjegyzések

  1. Boldog új évet kívánunk!

    VálaszTörlés
  2. Úgy legyen.
    Kívánom,hogy a következő év végén is tudjuk elmondani, hogy szép volt, jó volt, soha rosszabb ne legyen.
    Boldog Új Évet kedves Júlia!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szep!En orvendek, hogy ebben az evben reszese lehettem eleted egy kis sarkanak!
    Aldasban gazdag BOLDOG UJ EVET!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog új évet kívánok, sok szeretettel, legyen sok öröm, egészség, boldogság, áldás benne!

    VálaszTörlés
  5. Az idézet, amit írtál, gyönyörű. Gondolkodom, hogy mi vidámságot találhatnék éppen ma, amikor egyébként végtelenül szomorú is vagyok. De aztán körülnéztem.. és máris hálát adtam Istennek a családért, akik körülvesznek.
    Kívánok Nektek is nagyon sok boldogságot és örömöt az új évre.

    VálaszTörlés
  6. Boldog Új Évet neked és szeretteidnek! :)

    VálaszTörlés
  7. Így legyen, és szép új évet nektek!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a jókívánságokat!

    VálaszTörlés
  9. Én is kívánok Neked szeretettel boldog új évet!!!
    És így utólag köszönöm a decemberi jókívánságaidat.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Júlia!
    Így utólag is Nagyon Boldog Új Évet kívánok Neked és az egész családodnak!

    VálaszTörlés
  11. Katici, Hajni, Tulipánt, Belli: köszönöm, igazán, és viszont kívánom!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések