Valami karácsonyi 1.

Esőben ablakot pucolni nem éppen hétköznapi dolog, de ha a helyzet így követeli, beiktatja az ember az amúgy sem szellős szombatjába- hacsak másban nem is, de a tényleges szellőzésben reménykedve ablaknyitogatás által. Aztán sötétedés után ezt folytatni még nagyobb őrültség, de ekkor már csak a kérdés, mikor néznek nagyobb hülyének- ha a szomszéd ablakból lesik, hogy te mit zakatolsz a sötétben a bűnbánatiról hazatérve, vagy ha reggel elhaladnak az ablak alatt és mészfoltokkal díszítve találják azt....

De mindez mulandó, eltelt, már a tegnapi napé, így lehet való, hogy marhahúsleves illatával párosulva(:) ) beköltözött hozzánk is a külső advent, az a dekorációs. És tartogat nekünk belsőt is, olyan lelkit...
Ipari naptár-haha-, de a lényeg benne van a fehér cédulákon, melyeket a Falusi parókián naponként olvashatunk.

Minimál stílus:)


Ideje ráhangolódni a magamfajta utolsó pillanatosoknak, nehogy a lényeget lekéssük, ha már a készülődésben nem jeleskedtünk.
 Vagy csak magamról kellene beszélnem?

Megjegyzések

  1. Minimál stílus, de ötletes:)

    Ablakpucolás...pont ez járt az eszemben pénteken délután/este, hogy ez miért annyira törvényszerű nálam, hogy ha én ablakot pucolok, akkor rá egy-két napra esik az eső és úgy esik, hogy fúj a szél is és a lehető legjobban becsapkodja az ablakot?!

    A ráhangolódás meg szerintem sok mindentől függ. lelkünk milyenségétől főleg, de engem befolyásol az időjárás is.
    Én már nem is nagyon akartam díszíteni a lakást, de a nagyobbik lányom megkérdezte már november elején, hogy: Anya, ugye lesz ünnepi díszítés a lakásban? Lehet erre nemet mondani?:)) Úgyhogy ajtódísz, adventi koszorú már kint van.
    Igazából nekem akkor teljes a kép, ha már itthon lesznek Ők is és együtt leszünk:))

    VálaszTörlés
  2. A minimál stílus nekem is nagyon bejön, és jó látni, hogy a szöveges adventi naptárral sem voltam idén egyedül...véletlen (?) egybeesések... :)

    VálaszTörlés
  3. Véletlenek nincsenek, minden intézve van, jó helyen:)
    AZ ablakpucolás is megvolt épp egy hete, amikor a munkások az első szerszámokat behordták az udvarba, és kezdett nyilvánvalóvá válni,hogy visszatapsoljuk a műveletet:)
    És igen- a lányok nagyon szeretik az ünnepi díszt. Közös nevezőre jutunk, és hangulatos lesz minden...

    VálaszTörlés
  4. Amióta az iskolát díszítjük és gondoskodunk sok mindenről...egy kissé lekések az itthoni készülődésről.
    De minimal stílust imádom Júlia...úgyhogy az jöhet! Cuki díszecske!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések