Valami karácsonyi 10.

 A ráhangolódásról

Addig-addig mondogattam, hogy csodaszép színes ősz, aztán meg, hogy kopár minden, kopár a terem is, hogy tükrözze a realitást, közben meg fél szemmel láttam, hogy körülöttem minden terem téli pompában kezd díszelegni, míg egyszer csak rá kellett jönnöm-talán itt az ideje a narancssárga koszorút leváltani. Nem voltam teljesen felkészülve rá, aztán- minthogy az étvágy is evés közben jön meg-, menet közben kialakultak a dolgok.
A hóemberek januárra maradnak, de a tél első jelei, a hópelyhek meg a karácsonyi szereplők szép lassan beköltöztek Lombocskához...:) Péntekre kialakul a mi kis Betlehemünk is, már dalolunk, mondogatjuk az angyalkák, pásztorok és királyok szövegeit, tervezzük a sütögetést, és hosszasan nézzük a hóesést. Kilenc napunk van arra, hogy ott is ráhangolódjunk az ünnepre...













Megjegyzések

  1. De nézném a hóesést!
    Ezeket a díszeket te (is) csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén már megadatott párszor, hogy nézzük- valóban szép, és érdekes módon kikapcsol minket, igaziból nem is gondolunk arra, mi a következménye...például, hogy vannak járhatatlan utak is.
      Némelyeket....:)

      Törlés
  2. Mi tegnap mini-adventi koszorút készítettünk: papíralapon masnitészta, és hosszúkás, színes fagyöngyök a gyertyák. Ma még jön némi csillogósítás. :)

    Mindig irigykedve nézem a szép nagy termeteket. A miénk nagyon kicsi... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó ötlet, el is lopom:)
      A terem..valóban nagy. Most egy mosdóról álmodunk, amit a jelenlegi raktárba szeretnénk..és akkor közel állna a tökéletességhez. Nem sok minden hiányzik. Például a pénz ...

      Törlés
  3. Elnézlek, a mi gyerekeink idejében nem voltak ilyen készülődések. Adventi koszorú? Hírét sem hallottuk. Igaz akkor más világ volt.

    VálaszTörlés
  4. Naptárra gondoltam, de egyik sem volt, óvodában főleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az óvoda szerepe, módszerei , egész világa kétségkívül sokat változott az idők folyamán. Én sokat hadakozom azzal, hogy a felnőtt világból mennyit engedjek oda be, milyen legyen az egész ovis életünk struktúrája, hogy az a gyermekeket minél inkább szolgája...sokszor minden bizonnyal el is bukunk...
      Nekünk van koszorúnk, naptárunk is...időfogalmunk még annyira nem :), lehet, hogy lesz idő, amikor majd már nem tartjuk fontosnak mindezeket. Nem tudom..

      Törlés
  5. Nagyon szép lett a terem, igazán hangulatos. Jómagam is elvolnék ott szívesen:)Áldott várakozást és készülődést kívánok nektek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Az első sem különb, nagyon szívesen vannak ott a gyermekek:)

      Igyekszünk azért ebben a sok külsőségben nem elvesztődni.
      Köszönöm, és viszont!

      Törlés
  6. Kedves Júlia!
    Eddig nem írtam neked,csak csendben olvasgattam és gyönyörködtem:)
    Nagyon szép az óvodai termetek(is),öröm lehet gyereknek lenni nálad!
    Sok hasonló van köztünk,jól esik az írásaidat olvasni(én Brassóban születtem!),ilyenkor visszarepülök "HAZA".
    További jó munkát és még sok szép írást kívánok neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. EZ igazán meglepetés, többszörösen.
      Mert olvasod, amit írok- ezt nem tudtam, most jólesően nyugtázom.
      Mert tetszik is, ez még inkább biztató.
      Mert földink vagy! Ezért külön odafigyeléssel gondolok ezentúl rád:)
      Gyere még!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések