Valami karácsonyi 14.

Kapkodom a fejem, keresek értelmes feleletet kérdésekre, dicséretekre, visszaolvasom, mi volt az, ami a reakciókat kiváltotta, olvasom, kinek felelhetek- körbe-körbe, most mindenhol karácsony készül...
Pörögnek az oldalak, mint kalendáriumban a napok-idézetek-gyertyák-cukorkák - mindenféle meglepetések, s egyszercsak eggyel többen vagyunk, 56...

Túl sok filozófia nem fér hozzá, csak az, hogy a karácsony is tulajdonképpen erről szól, hogy (az) Eggyel többen vagyunk...Ez így most két nap határán nagyon jól esik:)


Megjegyzések

  1. Kedves Júlia! Kendvenc blogjaimat olvasva több helyen is láttam a blogodat,hát rákattintottam,és itt ragadtam.:) Két szóval el tudom mondani,hogy miért? Szeretet,és nyugalom ami a blogodból árad. Örülök,hogy rád találtam. Szép napot nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. "a karácsony is tulajdonképpen erről szól, hogy (az) Eggyel többen vagyunk..."----hogy én eddig még ÍGY erre sosem gondoltam...KÖSZÖNÖM!!!!! Ez ugyanolyan,mint a bögre fülébe kapaszkodás.♥

    VálaszTörlés
  3. Ó nálad is angyal !!!Pedig Te nem is tudsz a játékomról !!!!!!!!!!
    Ha érdemesnek találsz rá nézzél be hozzám !!!!!!!!!!!
    http://ildi-gyongye.blogspot.hu/2012/12/kis-angyali-tortenet.html

    VálaszTörlés
  4. Júlia, nem véletlen ez. Szépek, szívmelengetőek az írásaid. Ilyen egyszerű:)

    VálaszTörlés
  5. hm...ép azt akartam mondani hogy sokszor felelet nélkül is tudjuk a választ. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések