Valami karácsonyi 3.

Ez már a VALAMI karácsonyi kezd lenni :), olyan igazi hideg, havas-latyakos, délben vakító napsütéses, de legfőképpen ajándékos!!!




Nagy rajongója voltam a felfedezés pillanatától, Krizantám munkája az én világom- az, ami tetszik, és ami megvalósíthatatlan számomra. De legalább most már nem elérhetetlen:) Köszönöm. És persze, most már tudom, mire spóroljak:)

Anna: beakasztottuk a fülcsijébe, és már kérte is- valami szép ruhát...hogy olyan kisasszonyost játszon...Megvan a holnapi program is:)

Volt egy kis előzetes is, írtam már, most pótolom a képet, mert szívet melengető:




s ha megjön a harmadik pakk:), akkor rajtam a sor...Szeretek ajándékozni, legalább annyira, mint kapni.

Szép az advent, széppé tesszük:)

Megjegyzések

  1. Micsoda fülbevaló. :)
    Úgy érzem az írás hangulata alapján, hogy belül is megérkezel az advent hangulatába. :) Jó ennek szemtanúja lenni. :)

    VálaszTörlés
  2. Sodor az idő, a hangulat, és még valami...amiről nemigen szoktam beszélni, de annál jobb megélni. Reménykedem, hogy mások is megérzik az adventet, a karácsony lényegét:)
    Ugye micsoda? Nekem nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Drága Júlia!
    Annyira örülök, hogy részese lehettem az Adventre hangolódásnak! Tudtam én, tudtam, hogy nagyon jó helyre kerül... és a legjobb helyre, bizony...!
    Nagyon csinos vagy benne! :)))
    Anna kisasszonyosnak pedig jó játékot kívánok... :)

    Áldott Adventet kívánok és izgalmas, de békés készülődést Mindannyiótoknak!
    Őszinte szeretettel:
    Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Jó látni téged ismét! Izgalmas készülődést és boldog pillanatokat!

    VálaszTörlés
  5. Nincs kifúrva a fülem. Kiskoromban sajnáltak, utána már én sem akartam. Egyszer ugyan elbizonytalanodtam, de lebeszéltek róla.
    Azok a virágmagok viszont a nagy örömök egyikéhez tartoznak!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és örömök márpedig kellenek. Meg kell tanulni másoknak is szerezni- ez itt a feladat...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések