Valami karácsonyi 5.

Sorakozom, hogy nehogy kimaradjak az adventi naptárak nagy jegyzékéből:))

Az óriás szalon cukor ötletét már biztosan elvédte valaki, nem is ragozom, mert röhejes lennék- annyi banalitást újramagyaráznak már, hogy fájdalom, az értékes dolgokat meg szerényen csak éppen megmutatják a szerzők...-szóval a szaloncukrot én meg újrahasznosítottam idén: szép taktikásan becsomagoltam-megfelelő segítséggel, melyért ezúton is köszönet-  a gurigákat, aztán díszítettem, számoztam, közben fényképeztem, bevittem az oviba, felragasztgattam, elmondtam a délelőtti váltásnak, mit kezdjen vele. És ennyi. Nem tudtam többet belefektetni, célnak megfelelő. Lényege : minden nap a reggeli találkozóban megnézzük, mit ír aznapra: dalocska, talásós kérdés, feladat, matrica stb. Aki délelőttös, az találja ki a tartalmat, hogy a nap felépítéséhez alkalmazkodjon. Én jövő héten teszem majd:)) Addig még időm is van kigondolni...








Maga a naptár pofonegyszerű, bárpepecselős volt.
De az az este- csokival, mandarinnal, gyertyafénnyel és remek társasággal ezen túlmutat. Olyasmi, mint az a bizonyos nyári meggymagolás,Era tudja, miről beszélek.:)

Ami az itthoni naptárat illeti- érdekes tapasztalni, hogy Anna kéri elsőnek az igeolvasást iskola előtt. És ma nem volt édesség- ők meg nem hiányolták...Jó úton járunk?

Megjegyzések

  1. Igen! Nagyon jó!! Minálunk este van ige és ima, kis áhitat, nem hagynák el a gyerekek semmiért...

    VálaszTörlés
  2. Hűha, nagyon jó ötlet! :)ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  3. Jo es szep otlet!S a kivitelezese is nagyszeru!

    VálaszTörlés
  4. :)
    Ez egy olyan dolog, amit évről évre akár meg is lehet ismételni, mindig hoz újat, még ha régi is...
    Igyekszünk egy bizonyos úton megmaradni.

    VálaszTörlés
  5. Akkor ezek szerint ugyanolyan váltásban dolgozunk. :) Klassz a naptár. Én már nem is álmodok kézileg készített valamiről, mert csak az álmodozással maradok mindig... :( Még itthonra is. :(:(:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok mindenben én is....A gond akkor van, ha mégis megálmodok valamit, és nem vagyok képes véghezvinni...

      Törlés
  6. Válaszok
    1. :) Köszi.Kezd már rövidülni a sor , és megtelni a fal...Telik az idő.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések