Valami karácsonyi 6.

Az öröm is hozzátartozik a karácsonyhoz, az adventhez...hozzá kellene tartozzon az élethez ...Sokkal szebb az ember , ha mosolyog. Azt hiszem, még én is:)



 A törpe nem volt rákészülve, nyáriasan kapta a tél, csodálkozik azóta is, töpreng egyenesen, hogyan lesz tovább...S amikor már csak az ő feje búbján lesz hó, Anna megoldja problémáját, abból is hógolyó(cská)t gyúr, és olyan nagy örömmel dobja majd el...

Ezt a lelkesedést tanulni kellene tőlük:)




Javítva:)

Megjegyzések

  1. Már ekkora hó van nálatok?!
    Itt alig-alig pilinckázott...

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép:) És most mondja egy csikszeredai kollegám, hogy nálatok az éjjel -19 fok volt...azt hiszem nem fog hamar elolvadni ez a hótakaró:))

    Ennek csak örülni lehet:)

    Szép napot...

    VálaszTörlés
  3. minusz 19?????????
    Brrrrrrrrrrr.........

    VálaszTörlés
  4. Bizony-bizony, nemcsak a karácsonyhoz, az élethez is hozzá kellene tartoznia...
    az este itt is szakadt a hó, én már vártam nagyon, lelkes is voltam, de aztán nagy része elolvadt... és megfagyott...

    VálaszTörlés
  5. Bizony, bizony, a mosoly kincset ér. Szebb lesz tőle minden. Mi is, a környezet is:)

    VálaszTörlés
  6. :-) Én is probálkozom..:-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések