Kellenek a jó szövegek



Reménykedni pedig kell...
Van úgy, hogy azt gondolom, ezt most éppen nekem írta. 

Az élethez kétségtelenül kell bizonyos emberi méltóság és fegyelmezettség, és az is, hogy az ember normálisan reagáljon arra , ami éri,mindig  tudva, mi igazán baj és mi csak bosszúság.
Szabó Magda

Itt  találtam rá, minden bizonnyal valamilyen okból:) 

Megjegyzések

  1. Vééletlen-e vagy sem, épp múlt héten fejeztem be életem első Szabó Magda könyvét (nem is értem, eddig miért nem olvastam őt), Az ajtót. Azt hiszem még sok Szabó Magdát kell olvasnom, felnőttem hozzá. Az ajtóban az egyik legszebb gondolat számomra az volt, hogy aki szeret, annak tudnia kell ölni is (értette ezt arra az író, hogy ha valaki meg akar halni, akkor ezt mélységesen tiszteletben kell tartani(nem lehetünk önzőek!), vagy pl ha a kedvenc háziállatunk beteg, el kell altatnunk, hogy ne szenvedjen tovább). Mély gondolatok, és köszönöm azt is, amit ma megosztottál velünk az írónőtől. Nagyon szép, és nagyon igaz.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem Szabó Magdát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én is, nagyon. Egyelőre nálam verhetetlen...

      Törlés
  3. Orok kedvenc:Abigel:)

    Az ilyen gondolatokban az a jo es szep, hogy az ember rajon nem csak vele tortennek olyanok, melyeknek esetleg nem kellene, de igy masokat olvasva kezelhetobbek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg szeretném tanulni azt a bizonyos normális reagálást. Néha azt gondolom, már-már sikerült is.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések