Mert nem én

sütöttem, de mert tetszik, hogy van, mire felelnem, és különben is ma este már szervezgettük a szülinapot, miközben ezzel voltunk elfoglalva,






Három lány minikreáció :)


Van, aki a munkafolyamatnak csak ezt a fázisát mutatja:)- pedig egy elég komoly maszatolás előzi meg, amiben legalább annyi élvezet van, mint az eredmény csodálásában:)

Kedvencem- Anna műve

és közben vissza-vissza térnek az elmúlt alkalmak emlékei, gondoltam, Anikó így is örül majd, s ha szükség, elkérem a receptet :), bár az lehet, hogy nincs, ( MZ egyedi tortákat süt:) ),
szóval akkor itt van a tavalyi torta:



 ...és az én kedvencem:



Idén még nem mondta, milyent kér, mármint küllemre :).
 Anna hét éves lesz..
Tényleg : ideje leadnunk a rendelést! :)

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Köszönjük, még hírt adunk róla:).

      Törlés
  2. Aztaaaa:) micsoda kis remekműveket készítettek a lányok:) imádom a gyerekkéz alkotta műveket:))

    VálaszTörlés
  3. Jaj! Boldogságos napot kívánok Annának!!!
    Jaj és a maszatolás ahogy nevezted...régen nálunk a búcsúban lehetett ilyeneket alkotni! Imádtam! Nem is láttam még ilyen kicsi maszatolós gépet! De cuki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.
      Angyalhozta, nagyon bevált:)

      Törlés
  4. Micsoda alkotások!:-)
    És örülök neki nagyon, főleg, hogy tetszett amit kértem.:-)))Mutatom majd az illetékesnek.;-)
    Szép napot nektek, és jó szülinapi készülődést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag jót szórakoztam rajta, hogy én a 15 éves lánynak micsoda mesés tortákat mutatok...Viszont a Töffencs az nagyon finom volt- és tk cabrió:)
      Viszont!

      Törlés
  5. Anna műve tényleg szép! Isten éltesse!

    VálaszTörlés
  6. Isten éltesse sokáig! Tényleg jó ez az otthoni festegetőmasina. Gondolom örömmel használják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az agyagozó részét szintén. Nekem is tetszik, érdekesnek találom, ugyanakkor jól lefoglalja, megdolgoztatja a gyerekeket.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések