Amikor tőlem

 valaki azt kérdezi, hogy vagyok, én nem feltételezek semmit.
Sem azt, hogy kíváncsi, sem azt, hogy nem .
Sem azt, hogy érdekli, sem  azt, hogy nem.

Feltette a kérdést, ő tudja, miért.
És valahogy általában én is tudom, hogyan válaszoljak. ( Csak általában- mert volt, hogy belekezdtem a részletekbe, és menet közben rájöttem, kár volt. Akkor - szintén menet közben- témát váltottam, és érdekes módon beszélgető partnerem ezt észre sem vette...:) Most már mosolygok rajta, és még egyszer biztosan nem hall majd részleteket...)

Én mostanában, egy jó ideje azt mondom: Jól kell lenni! És erre mosolyt kapok. Képzelem, mennyi mindent gondolnak erre azok, akik hogylétem felől érdeklődnek...:)

Pedig én ezt komolyan gondolom- jól kell lenni, mert ha nem vagyok jól, akkor annyi mindenről lemaradok. És én nem szeretek lemaradni:) Akiknek a való világban is boldogítom napjait, tudják, van úgy, hogy nagyon nem vagyok jól. De mindig, mindig arra gondolok, jól kell lenni, mert valójában minden percért kár, amikor másként van.

Érdemes tulajdonképpen jól lenni, mindazért, amit mindennap kapunk.
És igen, amiért hálásaknak kell lennünk.
Ez a sor olyan hosszú, és annyira nyilvánvaló, hogy le sem kell írni.
De érdemes Mammkához  is benézni, ott van erről szép olvasnivaló.

Megjegyzések

  1. Itt a koszonesben mindig magaban foglalja az erdeklodest is.En erre azt szoktam mondani, amikor hasonlot tapasztaltam, mint te, olyan gyors vilagban elunk, a valaszra nincs ido, de a fontos, hogy a kerdes elhangzott:)

    Egyszer ugy feleltem, hogy egyetlen mondatot ismeteltem, nem tudom hanyszor.Duhos voltam, mert a tanar nem figyelt, csak tudta szoktam keszulni.Nem vette eszre, az osztaly szo szerint rohogott, en meg otost kaptam.Azota is zavar ha nem figyel valaki, meg telefonon at is erzem, ha kozben mast csinal.Azert, vagy attol, egyszavas a valaszom mindig:)kiveve itt most a hozzaszolasom, vagyis jol vagyok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örömmel olvasom, és szó szerint értem, hogy valóban jól vagy. ez fontos.
      és igen- mennyi poénos történet, ami ide fűződik.- az érdektelenségnek álcázott érdeklődést, zavart, bántott. De tanulunk, ugye, minden nap valamit, és reménykedünk, hogy következőre okosabbak leszünk:)
      Külön értékelem az élménymegosztást. Így már érdemes írnom:)

      Törlés
    2. Ágnes, jó ez a történet:) Veled mennyi minden vicces történt.:)

      Júlia, jó lenne mindig jól lenni csak az ember ebben a nagy akarásban időnként elfárad. :( Mennyire igazad van, sokszor az emberek csak rutinból kérdezik ezt, nincs mögötte semmi. Valahogy úgy, mint az amerikaiak, megszokás, meg sem várják a feleletet, náluk ez már szinte a köszönés. Mindennap arról álmodom, hogy ha ismét együtt leszünk beülünk a kocsiba és csak megyünk és megyünk...és nézünk ki a fejünkből, időnként megállunk városokat és falvakat nézünk és lógatjuk a lábunkat valami szikla tetején és jókat beszélgetünk, nevetünk, nem gondolunk a gondokra és csak vagyunk. Hideg bort iszunk és friss bagettet eszünk valahol Franciaországban, elmegyünk végre Olaszországba ahol valami szerencse ér és ott is maradhatunk.:) Álmodozom.

      Törlés
    3. :)Igen, bizony még én is,aki fennhangon hirdetem, hogy jól kell lenni- elfáradok, és bosszankodom...

      Törlés
  2. Ezzel a kérdéssel már én is jártam így hogy megkérdezték, röviden feleltem és már mondták is a saját maguk problémáját. Általában azt szoktam mondani erre a kérdésre mostanában hogy " Hol így , hol úgy" Ebben benne van részemről minden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is jó válasz, és valóban reális.

      Törlés
  3. Erről az jutott eszembe, mikor megkérdezik tőlem, hogy hová mész kislányom?...aztán mennek tovább és rám se néznek mit válaszolok...
    Rutinosan azt szoktam mondani, hogy a dolgomra...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Kérdeznek érdekességeket, az biztos: Na, mész-mész? Hova-hova? Felkeltél( miközben már kifelé mész az utcán.)?, Mit dolgozik ma?....csak győzzön az ember értelmesen felelni.

      Törlés
  4. Egyszerűen magával ragadott az oldalad. Nagyon értékes és jó gondolatokat osztasz meg. Muszáj elolvasnom az elejétől a végéig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam odaát, a te oldaladon.
      Isten hozott.

      Törlés
  5. Tudod,ha valakit igazán szeretünk, akkor megbízunk benne és föl sem merül bennünk,h. netalán nem is őszinte érdeklődése, ha , pedig olyan vki érdeklődne ,aki nem fontosabb bárki másnál számunkra, akkor meg mindegy is, hogyan gondolja, hisz mélyebben nem is kívánunk válaszolni. Természetesen magamból indultam ki :), én így vagyok mindezzel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Persze, ezért nem mindegy, ki, milyen körülmények között kérdezi. Aztán meg a hangsúly, hangszín, szemkontaktus...és a válasz ezek alapján el is van döntve.
      Jut eszembe- meg kell kérdeznem, hogy vagy? :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések