Ha jól belegondolok,

tulajdonképpen azért nem fekszem le, mert valahol a tudatalatti bugyrokban abban reménykedem, hogy ha ébren maradok, el sem jön a holnap, ami tulajdonképpen már ma van, és nem kell szembenéznem azokkal a dolgokkal, mik napvilág gyötörnek,
de az is lehet,
hogy csak az van a dologban, hogy érzem, olyan szépet fogok álmodni, vagy egyáltalán semmit, mintha valami teljesen kivonna a forgalomból, hogy akkor meg azért esne rosszul a reggeli ébredés, és ezzel a tragikomikus ireality hétköznappal való találkozás,

de mindeközben érzem, fizikailag fáradt vagyok,

s minden ellenirányú külső kísérlet dacára,

nekem most csakis az van a szívemben,
hogy a tegnapi sóhaj: Ez lesz életem legszebb napja, mely Anna száját hagyta el,
sok-sok szerető szív és kéz által elmondása szerint megvalósult,
meg az, hogy hiába dőlök, kifognak, és ez nagyon jól esik,
és ismét lesz egy csodaszép fülbevalóm, minek következtében tudom, kivételezett vagyok:), és ez szintén nagyon jól esik,

olvastam valami nekem szólót, (olvassátok ti is),

és akkor rászánom magam,
és ha elmúlik, akkor jöhetnek képek, élmények, örömök.
Az az én világom!
Csakazértis, mint mindig.

Megjegyzések

  1. De szépen írtál Júlia! Remélem a gondok hamar elsuhannak, szép napot neked.:)

    VálaszTörlés
  2. Ó,ne is mondd!!!!Néha én meg tovább szeretnék aludni,addig sem kell szembenézni a gondokkal....Férjednél a Bátorító Csodás,köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök!
      És hogy nem vagyok ezzel egyedül....

      Törlés
  3. Lehet, hogy kellenek a gondok is, hogy emberré formálódjunk. Kívánom, hogy tudj velük megküzdeni - hiszen menni fog, nem egyedül harcolsz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Én is azt mondom, hogy minden negatív tapasztalat éppen a jóra tanít. Nehéz benne lenni, de ki lehet jutni.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Igen-igen, szoktam mondani. Meglesz:)

      Törlés
  5. Igyekszem mindig azt mondogatni magamban, hogy a gondokkal csak erősödünk, és erősödik a hitünk is. És amit Annáról írtál olyan szívet melengető megint...
    Bízom benne, hogy a gondok is megoldódnak szép sorjában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Visszük egy darabig, aztán olyan groteszknek tűnnek néha a dolgok...

      Törlés
  6. Azt mondják, hogy ami nem öl meg...az megerősít. Kellenek a nehéz időszakok, hogy aztán egy még nehezebbet is kibírjunk...és aztán örülhetünk, ha túl vagyunk rajta.
    Nem tudom mi bánt, de nézd az érem" másik oldalát! Itt van veled 6 ember...
    Remélem jobb kedved van...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen- értékelem ezt most. Itt hat, körülöttem még néhány, és kezd elviselhető lenni a a dolog.

      Törlés
  7. Belső szobába én mikor mehetek? Merészkedek megkérdezni...ígérem leveszem a cipőmet! Szép estét!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések