Tél volt,

emlékszem pontosan.

Akkor volt szabad időnk,
sütöttünk,


korcsolyáztunk,




szánkóztunk,





csak csodáltuk a téli tájat,




jókat ettünk,



horgoltam,


könyv is járt a kezemben,- s mivel tényleg kézben tartottam, erről fénykép nincs :),

s lám, mindenki köszönti  a tavaszt.

Akkor én is. Mert szegények november végén is megmutatták fejüket, aztán lehavazott, és mostanra ismét előmerészkedtek:



Egy bejegyzéssel útnak engedhetem....

Részemről hosszú, egységes tél volt, folyamatos hóval-jéggel-csizmával, és nekem elég is volt.
Ez a köztes időszak most arra jó, hogy tényleg leltárt készítsünk- mivel töltöttük a drága telet, és mivel várjuk a még drágább tavaszt. S ha így, akkor van még, mit írni :)

Megjegyzések

  1. Szép teletek volt! Bájosak a képek!Vidám tavaszvárást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Köszi.Még van....csak az idő folyik ki a kezünkből.

      Törlés
  2. Ezek a csirkék szenzációsak. Reméljük tényleg múlt idejű már ez a tél, nem is értem miért akarom már annyira a hátam mögött tudni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az átmenet. És különben is, jóból is megárt a sok...:)

      Törlés
  3. Igazi szép téli összefoglalót, leltárt készítettél! Szegény hóvirágok nehogy lefagyjanak mire kitavaszodik!

    VálaszTörlés
  4. De jó volt ez!!! Szép teletek volt! És még szebb lesz a tavasz! :-))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép összefoglaló, nagyon bájos képek! :) Nálunk is nagyon szép már a hóvirág, és már a madarak is nagyon csicseregnek reggelente! Várjuk a tavaszt mi is. Nagyon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És aki várakozni tud...az már meg is éli azt, amit vár. :)

      Törlés
  6. Nálunk újabb havazással mutatta meg a tél hogy még nincs vége! :) reggelre újra fehér lett minden. :) Kellemes tavaszvárást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs, nincs még vége. Tudjuk, de már csak idei-óráig van itt. Hagy még nyomot, hogy majd jobban hiányozzon, visszavárjuk:)

      Törlés
  7. A képeket nézve majdnem ismét kedvet kaptam a télhez. De csak majdnem, mert tegnap annyira jól esett a napsütés, a szabadba teregetés, a rövidke gereblyézés, hogy igyekszem a képeket inkább kicsit messzebbről nézni, és tudomást sem venni a kint éppen megint szakadó hóról...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez lassan már tényleg csak emlék, de szép:)

      Törlés
  8. Köszönöm a jelet, hogy be kell hozzád néznem! Mivel írtál a blogomra reménykedtem hátha hallok felőled és vidám szép dolgokat kaptam! Édesek a lányok jó látni örömüket!!! Képzeld a hétvégén én is korcsolyáztam!!!! 35 évesen megéltem életem első korcsolyázási élményét és most már ÉRTEM a lányok ragyogó mosolyát, ha alkalmuk adódik ezt élvezni, mert én is élveZTEM! Persze 2 órán át nyuszi voltam, hogy elengedjem a kordont"...szinte mindenki kedvesen mosolygott rám és többen bíztattak gyerekek és szülők, hogy ideje volna végre elengedni" és végül megtettem! Sajnos Liza lebetegedett...így a hétvégét immár elfelejthetjük és kitudja hogy idén élvezhetjük-e még?
    Minden szépet Júlia! Jó tavasz tervezgetést...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Következő télre, vagyis már idénre én is tervezem, hogy korcsolyát szerzek magamnak. gyerekkoromban minden télen a pályákat koptattuk, sőt a szomszéd utcában improvizált minipálya is volt- nagyon szerettem. És most, hogy Annának is megy, együtt még jobb lesz.
      Gyógyulást nektek, és ne feledd: a műpályákon semmi sem lehetetlen.:)

      Törlés
    2. Ezek az igazi gyerekkori emlékek! Nekem sajnos kimaradt...elég sok minden, de talán pár dolgot bepótolhatok még az életben"
      Jó volna tovább gyakorolni, mert SIKLANI akarok, hogy csapjam magam mellett a szelet! Az lehet az igazi élvezet:))

      Törlés
  9. Jaj és horgoltál!!!! De édes!!! Nekem is remeg a kezem a horgolótű iránt...csak nem tudom mit készítsek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nálad láttam a könyvjelzőket, Annának is készítettem, nagy örömére.Úgyhogy dolgozz csak, mert követem a jó példát.( Csak könnyű dolgokat hozz, nagyon amatőr vagyok :) )

      Törlés
  10. Az iskolába készíthető dolgokat most kezdtem gyűjteni a Pinteresten. Liza is imádja, mint Anna, mert azt mondja én jutok az eszébe és olyan mintha ott lennék vele. Valentin napra ezért egy szives meglepetéssel készültem, hogy mindig ott legyen a szívem! A tolltartó cipzárjának elhúzójára felkötöttem egy radírt ( átszúrtam a radír közepét egy óriási tűvel és hímző fonalat húztam bele...így egyrészt nem veszik el tőle állandóan, másrészt tényleg nem veszik el"), és a radírnak csináltam egy filc szivecskés tartót, amibe belehúzhatja, mint egy zsebbe. Nagyon örült neki, pedig semmiség...
    Igyekszem könnyű dolgok után is kutakodni... Amatőrből lesznek a vérPROfik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha :)
      Éppen összeférceltem egy kis virágot, mit a húsvéti ötletgyűjteményedben találtam, egész jó lett:), és persze, az Annáé. Mindig előjön az, hogy a nekik készített dolgok a legkedvesebbek(sajnos sokszor a legkevesebb is szám szerint.)
      Jó éjt. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések