Utólag

már inkább nem is gondolkodtam azon, miért nem kéreztettem el, hogy magammal vigyem...pedig reggel mondta, hogy szívesen eljönne velünk. Nekem az iskola...nagy prioritás. Így fel sem tevődött. S amikor már nagyon fáztunk, s csak az ölemben szorongatott kicsi, s az ő  szövetkabátja volt utolsó melegítő reménységem, akkor mintha éreztem volna, mégis jobb helyen van ő a meleg iskolában, szeretett tanival. Akkor jött az izgalom, hogy hazaérek-e fél kettőre, hogy ne kelljen a kapuban álldogálnia...
13,25kor léptünk be a kapunk, még le is dobtam magamról a fersinget, hogy inkább farmerben menjek elébe. S amikor megkaptam, kicsit nyugodtam voltam, talán mégis jó döntés volt itthon hagyni....

Álarcokat készítettek- és nagyon büszke volt rá:)

Tanítónéni utólagos engedélyével:)
Érdekes ez a gyerek. Tudom, hogy szereti, ha együtt ötletelek vele, s mégis- ha nem vagyok a közelében, maga dönt, és egyáltalán eszébe sem jut úgy alkotni, ahogy esetleg ajánlottam:)
Örülök a sikernek, örülök, hogy láttam a munkákat.

De hogy miért lett a zöld -narancssárga előkészített anyagokból(tollak, raffia szál, organza, mintás karton) mégis ciklámen alapú álarc...na ezt csak Anna  tudná megmondani:))

Megjegyzések

  1. Kire ütött ez a leányka, hogy ilyen ügyes...nem is tudom?! :)
    A farsangra egyébként is jellemző a színkavalkád. Nézzük csak a virágokat a kertben (persze gondolatban), mennyiféle színűek és különbözőek, mégis milyen jól megférnek egymás mellett:).
    Nagyon szép lett Anna!:)

    VálaszTörlés
  2. Bori teljesen odáig van az álarctól, úgyhogy gyanítom, holnap mi is ezt készítünk. Gratulálok Annának, nagyon szép az álarc!
    Úgy szeretlek olvasni...

    VálaszTörlés
  3. ez az álarc úgy szép, ahogy van:) színeivel, ötletességével:)

    VálaszTörlés
  4. Elárulom, hogy most a kedvenc színösszeállításom a narancs a rózsaszínnel! Jó ízlése van Annának és szép lett! Különleges...

    VálaszTörlés
  5. :) mindenkinek.
    Igen, szép lett. Remélem, hogy hozzám is hasonlít, azért jó lenne, ha nem mindenben...mármint Anna.
    S hogy különlegesek itt a dolgok, azt pillanatig sem vitatnám:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések