A délutáni

váltás arra való, hogy e pár nap alatt, itthon / ott

- előkészítsem a következő délelőttös hetet
- itthon bepótoljam az előző délelőttös héten elmaradt házimunkákat, úgy mint mosás-vasalás-komolyabb főzés- varrás-virágöntözés- s még ki tudja, mi minden
- betekintsek az elsőbe, megtudakozni, van-e valami újdonság
- rakjak rendet mappáimban
- fűzzem fel a gyermekek munkáit
- csak üljek és csodáljam az alvó-pihegő gyerekeket, és gyorsan elkapjam az álmában elindulót
- kicsit ( na jó, néha túlzottan) átrendezzem a termet ( s időnként a lakást, mert az jó feszültségoldó)
- kigondoljam a világ legérdekesebb játékait, mit két nyelven lehet játszani, és a gyerekek is örömmel fogadnak
- elkészítsük a gyerekekkel a világ legegyszerűbb kézimunkáit- van rá meghatározatlan időnk, míg a szülők érkeznek
- fürkésszem az óvoda udvarát, és reménykedjem, hogy hamarosan felszárad a sár, és kergetőzhetünk egyet...

Utolsó előtti ponthoz van igazoló képem is :)




Megjegyzések

  1. Jaj ilyen zöld levélkék hiányoznak már nekem!!! Nagyon szép...egy cseppnyi tavasz! Jó munkálódást Júlia! Örülök, ha jól vagytok!

    VálaszTörlés
  2. De jó olvasni Téged...a szép rendezett házimunkádról...Nekem most nagyon összefutottak az otthoni dolgaim....de április végén meszelünk és akkor remélem szép rendbe rakok mindent....

    Szép délelőttös hetet Neked...
    Üdv. Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt is fut minden, nem csak össze, sokszor vissza is :)
      A nagyon fontosak meglesznek húsvétra, tovább meglátjuk...

      Törlés
  3. Tényleg milyen egyszerűnek tűnik és mégis mennyire mutatós.

    Szívderítő:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor van így- egyszerű dolgok nagyszerűekké válnak.
      :)

      Törlés
  4. Már nagyon vágyom én is egy kis délutános hétre, mert ez a negyedik délelőttös. A kolléganőm és kislányai betegek voltak, de volt ez fordítva is. Most én álltam a sarat, máskor pedig Ő. Ez így természetes, de azért már várom a jövő hetet!:)))A hóvirág nagyon szépen mutat ezen a zöld levélen.Olyan különlegessé teszi!:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire jók a jó kollégák...Biztosan értékelik, amit teszel:)

      Törlés
  5. Nagyon aranyos hóvirágos levélke! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivecskének indult, aztán ez lett belőle- mondjuk, hogy szív alakú levél :)

      Törlés
    2. :) az ilyen alkotások a legjobbak...amik csak úgy spontán alakulnak ki! :)

      Törlés
  6. Meg még arra is jó a délutáni váltás, hogy egy csomó hülye papírmunkát megcsinálj, ilyen listát, olyan névsort, hiányzásokat írj/igazolj, diákok lecketerveit nézd át - már, ha méltóztattak behozni, mert utolsó pillanatban könnyebb elküldeni mailben -, menj az irodába ilyen-olyan dolgokban segíteni stb.
    Bocs, nem akartam ünneprontó lenni, de én nagyon nem szeretem a délutáni váltást. Az egyedüli jó benne, hoyg miután útra teszem a családot, illetve hazaérkezem (B-t én viszem oviba) van egy kis reggeli nyugalmam, és tényleg rendet tudok tenni a lakásban, illetve ételt főzni vagy előkészíteni.

    Mi délután már nem tudunk semmiféle kézimunkákat vagy mást betervezni, hisz 3-tól már folyamatosan viszik haza a gyerekeket. Persze, vagy 4-et elvisznek oylankor, aztán mások van, hogy 4 után is alszanak még. Szóval nálunk a délutáni tevékenykedés ki van zárva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy is felejthettem ki a papírmunkát? :) Ki kell szépen egészítenem. Tk. egész délutános hét azzal telik valamilyen szinten, hogy keresem az anyagot a következőre, megírom a tervet, előkészítem a munkákhoz szükségeseket, gyermekmunkákat rendszerezek satöbbi.Tudod te, itt vagy, ugyanabban a csónakban :)
      Ami meg a hazavitelt illeti- itt is kettő a véglet- van, aki fél négykor megy, és mindig lemarad valamiről, van, aki öt után, és akkor már nem győzöm szórakoztatni :)
      Én szeretem ezt a lazább tevékenykedést, jókat játszunk- vagy legalábbis azon vagyunk:)
      Ja igen- nekünk nincsenek tanoncaink:) ( Olyan van, aki hozzátok jár, és tőlem kér segítséget:) )
      Azért könnyű délutánozást.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések