Arra is

foghatnám a tényt, hogy húsvét olyan közel esik idén a tavalyi karácsonyhoz, hogy egyszerűen nem jutottam oda, hogy leszedegessem a kis matricákat - amin ugyan mikulásféle öregek voltak, s közben merrikrisztmaszokat írtak köréjük- a lányok ajtójáról, s így történhetett meg, hogy fent említett öregek találkoztak három nyuszival, kiknek ( mű)répa is jutott,  de minthogy sem a téli matricákat, sem a húsvét nyulas megközelítését nem szeretem, ez a jelenség nem is okozott nekem különösebb gondot. Hirtelen mégis szóltam a lányoknak, hogy pattintsák fel az ajtóról a lehuzikat, úgymond eltesszük jövőre őket (:) ), mert még valakinek sértené a szemét...s miután rögtön meg is jöttek velük, elbambultam a tényen, hogy tulajdonképpen milyen szófogadó, ügyes, tettre kész, satöbbi lányaink vannak:)

Csak ezért viselem el a mikulásokat , rénszarvasokat és nyuszigirlandokat...:)

Megjegyzések

  1. Nálunk már nem igénylik az ilyesmit, sőt a fiúk fel vannak háborodva, ha csak felhozom a dekorálás ötletét. Minek, jó úgy, ahogy van... Ennyivel elintézik. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem még tanulnom kell...Liza imádná a sok-sok dekorálást...de be kell érnie csekéllyel! Le vagyok maradva a nyuszkókkal is...mi lesz velem? Az apróságok lefújva! Egy elkészült, de nem gondoltam volna hogy ennyi idő egy ilyen csöppség...( Azt hittem 10 perc..D)a nagyobb nyuszi gyorsabban készült el. Hiába a tudatlanság meg a hozzánemértés" itt jött elő!

    VálaszTörlés
  3. Jót nevettem.:):) Ilyen nálunk is előszokott fordulni, fiam ablakán még ott vannak a karácsonyos matricák.:)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk még nagyon is jellemző a dekorálás, és kicsit túlzásba is esünk, mert mind a 4 gyerek dekorál, meg az egész gyerekistentisztelet és a mamikör, és még én is... De lehet, hogy azért is szeretnek sokan ide jönni, mert a sajátjuknak érzik?... Úgyhogy inkább minden alkotást nagyon becsben tartok:)))

    VálaszTörlés
  5. :) És akkor, amikor a fentieket írtam, hol is tartottam még...nagyon az elején. Azóta megvan a takarítás, előkerültek a kellékek, ás aztán húsvét hajnalán, amikor elmúlik a csend, akkor majd szépen kirakosgatom...majd hosszasan itt lesznek velünk.( Olyan minimál stílus, mint karácsonykor.)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések