Én csak

énekelek. De legalábbis nagyon igyekszem...

 

...
Utóirat:
A népszerűségre való tekintettel:) :
- vasárnap kórusnap nálunk, ez- is -ihlette a bejegyzést
- de legfőképpen az, hogy ha már az előző arról szólt, hogy elég ragymatagul mentem el az előadásra, mégis megérte ott lenni, mert legalább rájöttem, hogy úgy trillázni én is tudok, mint a Mama, mármint a Tonyé,amikor valami nagyon nem tetszik neki:) ( Kálmán Imre- Cirkuszhercegnő, III. felvonásban igen gyakran:) )

Legközelebb komolyabban:)

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. :) Most komolyra fordítva a szót: idén cédét szeretnénk kiadni. És akkor...( Bár szerény lesz, de szívből jövő.)

      Törlés
    2. CD-t? Akkor te tényleg szépen énekelsz! Szeretnék venni belőle, értesíts a módjáról.

      Törlés
    3. :) Mosoly, sokszorosan.
      A kórussal éneklünk, azzal sem világraszólót, de szívből, szeretettel, és legfőképpen Isten dicsőségére.

      Törlés
  2. A cd-t én is megvasarolom, ha elárulod hol lehet majd megvásárolni:)

    A kép rólad egyszerűen csodás...olyan sokatmondó...

    VálaszTörlés
  3. A kép csodás...mint egy kukucs a kulcslyukon" át!

    VálaszTörlés
  4. csatlakozom én is: nagyszerű kép Rólad!!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. a kép remek! ...most már csak hallani kéne azt az éneklést! :)

    VálaszTörlés
  6. Hú,de klassz fotó:)))Jó látni,hogy már jól vagy!!!

    VálaszTörlés
  7. Én is meghallgatnám!♥

    Úgy csodálom azokat, akik tudnak énekelni!

    Nagyon szeretek,de a hangom....
    Általánosban nem kellett énekórán énekelnem,elég volt a négyesért, ha elmondtam prózában a dalokat... és ez komoly :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések