Hogy

négy napig nem okoskodtam itt semmit, legalább két dolgot jelent. Nevezetesen, hogy mégsem vagyok internetfüggő, valamint hogy akkor ezek szerint fentnevezett tevékenységet valahol máshol fejtettem ki :)

Nem unatkoztam cseppet sem, ebből kifolyólag virtuálisan nem jutott időm mások untatására:)

S bárhogy nézném, ha ezt így folytatom, oda lyukadok ki, hogy magyarázkodom olyan ügyben, mit nem is kértek tőlem....ez pedig értelmetlen lenne:)

Legalább betegek nem vagyunk már, köszönöm az érdeklődést, :), s minthogy az elmúlt napokban igen sok minden történt errefelé, van,mire örömmel visszatekinteni. Minden érdemleges dolog ide is felkerül.

Nem szeretem az ilyen magyarázkodós firkálmányokat, most viszont muszáj volt ehhez folyamodnom, hogy valamilyen formában kapcsolódjak az előző szövegekhez, mielőtt mutogatnák életképeket, s toldanám meg őket históriás ( és hisztériás) beszédeimmel.
 Ui. Ne gondolja senki, hogy az olvasással is elmaradtam, azt lopott percekben megejtettem...s némelyek szerencséjére nem volt időm rájuk. Minek is, tk.?

Megjegyzések

  1. Nagyon örülök,hogy meggyógyultatok:))Jó,hogy ismét itt vagy!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések