Készül

rengetek kép, aztán valamikor ideérek, végigpörgetem őket, s többnyire jó visszagondolni az eseményekre.
Arra nem, hogy milyen volt ez a nevenincs betegség,minek során tanúsított magatartásom annyira megosztotta a közvéleményt:) , arra nem jó visszagondolni, s nagy igyekezetembe kerül úgy nézni a képet,



mi akkor az Opera büféje környékén készült, hogy közben ne az jusson eszembe, hogy láztól szédelegve kénytelen voltam még a szünetben is leülni, sokkal inkább arra terelem a gondolatot, hogy azért az élményért , ahogyan láttam a muzsikusokat hangolni, ismételni, utolsókat gyakorolni, vagy egyszerűen beszélgetni rögtön előadás előtt, ahogyan csengett a terem a kórus hangjától, szóval ezek az élmények miatt is...talán megérte.

Van, hogy nem tudom, hol a határ.
És van, hogy nem is akarom tudni.
Persze, van, hogy jó lenne tudni.
Mindenki válasszon, adott helyzetnek megfelelően:)

Ui. Én tényleg csak arról vagyok hajlandó lemondani, ami számomra nem igazán fontos...

Megjegyzések

  1. Vannak olyanok akik kénytelenek lemondani arról is, ami fontos a számukra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, minden bizonnyal- meg kell tanulni lemondani is. Gondolkodom, s ha kisül valami belőle, leírom.

      Törlés
  2. Csinos voltál! De régen èlvezhettem bármiféle előadást:)) a gyerekekén kívül persze...
    Liza nagyon élvezi a Színházi és Opera légkört" az előadásokat...ideje volna ezekre a dolgokra is időt szánnunk. Köszi, hogy eszembe jutattad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon fontos alkalmak. Ezért is sajnáltam, hogy ők lemaradtak...
      Egyébként gyűrött voltam:)

      Törlés
  3. Igen, látszik kicsit, hogy bágyadt vagy, mert amúgy mosolyogni szoktál. Ennek ellenére szerintem nagyon jó, hogy mégis elmentetek. Én nagyon szeretném, hogy ebben az évünkben sokkal több kultúra-élményünk legyen. A nullát nem nehéz felülmúlni...
    Egyelőre újra olvasok, falom a könyveket, te még ebben a hónapban esedékes egy zenés irodalmi est is. Remélem, tényleg összejön.
    És hű, wow, zöld harisnya!!! Tetszik nagyon! :-))) És jól nézel ki!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Júlia!
    Erről a csinos zöld ruhádról eszembe jutott, hogy vajon megkaptad-e már postán a zöld fülbevalódat (elsőbbségivel ment el már több, mint egy hete...)
    Ugye odaért rendben? Nyugtass meg...
    Szeretettel gondolok Rád: Kriszta

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések