Marad a krónikázás,

az én vagyok. Az események, melyekért négykézláb is megyek. Érthetetlen , felelőtlen módon. Csak, mert fontosak.

Tulajdonképpen az utolsó téli napunk volt, amikor el is búcsúztunk az öreg vándortól, de most, hogy szinte egy hét távlatából gondolok rá, éppen jónak találom a böjti időszakra is. A fehér a tisztaság jelképe is.

Tematikus napokat időnként tartunk az oviban. Ilyen volt a Fehér nap is. S hogy mi jellemezte?
Izgalom, kíváncsiság, feszült, csodálkozó odafigyelés, tenni akarás, aktivitás hosszasan, pozitív szülői hozzáállás, és sok-sok fehér. S amikor már mindenki csak a tavaszra gondolt, mi megpróbáltunk tisztességesen búcsút venni a téltől- mert sok szépet hozott nekünk. És most is olyan rendes, hogy engedi tavasztündért érvényesülni:)











Megjegyzések

  1. Csupa kedvességet és boldogságot sugárzó képek!Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, a szakmabeliek véleménye nagyon fontos nekem!:)

      Törlés
  3. Fehér nap!!! Ez csuda klassz!!! Én is angyalkának öltöztem volna...bár messze vagyok tőle...! De milyen jó lehetett a gyerekeknek! Gratula kedves Júlia!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm- csak azért írom ezeket, hogy esetleg másnak is ötlet legyen.( Én elég sok mindent tanulok itt, s gondolom, naivan, még valaki örül az én apró sztoriimnak is.)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések