Péntek

volt akkor is, másodika, amikor először odapötyögtem az első blogos kikeletet.
Most nem tudtam egyebet tenni, mint visszaolvasni azt.
Nagyjából az történt egy év alatt, amit terveztem- felelgettem arra, amit olvastam.
És alátámasztottam a gondolatokat életünk mozzanataival.
Mert egy ember gondolatvilága csak vele együtt érthető meg.
Én csak akkor vagyok hiteles,
ha vagyok egyszerre
gyerek
feleség
anya
testvér
óvónő
papnéni
barát
ismerős
skitudjamégmi.
A hallgatni arany korában, azaz napjainkban nem nyerő, amit én teszek- hogy reagálok dolgokra,szavakba is öntöm ezt, s bár mindig igyekszem a pozitív élményeket megörökíteni, azért előfordult, hogy negatívumok is előkerültek:) Számolnom kellett azzal, hogy esetleg ez utóbbi eseteket nem fogadja tapsözön. Van, aki örül, ha gondolatát folytatom, van, akit irritál, ha róla írok...Ami viszont a legjobb, hogy rendszeresen vannak olyan írások, amikre úgy igazán tudok felelni.
Marad tehát a cél ugyanaz: ha megjegyzésben írnék valami magasztosabbat( :) ), akkor azt itt is megörökítem, a szerző iránti tiszteletből. Ha netán valami lehangolót jegyeznék meg, akkor azt csak itt teszem , szintén a szerző iránti tiszteletből. S közbe-közbe becsempészek egy-egy mozzanatot abból a világból, mi nem a billentyűk-képernyő- világmindenség hármasában zajlik, hanem abban a realitásban, amibe hajnalban fekszem és reggel kelek. Közben meg léteznem kell.
Ha így belegondolok, nem is olyan unalmas ez az egész.

Érzelgősebben:
Behunyom a szemem, s látok magam előtt 74 embert (!!!), akiknek őszintén megköszönöm, hogy itthagyták nevüket, és időnként gondolataikat is. Így van értelme az egésznek. Látok még néhány olyan arcot, akiket a ritkán átküldött mondatokból ismerek ugyan, de valamiért nem akarták itthagyni nevüket a listán. Még vagy egyáltalán.  Aztán valahol távol látom azokat is, akiket én ugyan olvasok, követek, de akik számára én nem vagyok érdekes. Ezt is el kell fogadni. Sokan vagyunk hát. Ez pedig kötelez. A lehető legjobbra:)
Úgy legyen!

Megjegyzések

  1. Boldog blogszülinapot! És még sok sok bejegyzést!

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel köszöntelek blog-születésnapod alkalmával, s énis, énis őszintén megköszönöm, hogy mindig felelsz, és figyelsz, és adod önmagadat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves elindítóm:) ...( Mégis oly ritkán írok nálad, mert csodaszépet írsz, és semmit hozzátenni nem tudok- csak újra meg újraolvasni, és örülni neki. Mindig ott vagyok...)
      És azt is köszönöm, hogy ezt az időnként lázadozó énemet is elfogadod. Nem mindig kedves, de törekszik:)

      Törlés
  3. A -hallgatni arany- korra nekem is rá kellett ébrednem blog berkekben :/
    Ehhez a poszthoz muszáj írnom, hogy látszódjék, én bizony itt vagyok, olvasok, csak a kommentelés ritka tőlem.
    és szeretek itt lenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én a való életre értem inkább, itt ezt akarják belénk sújkolni...
      Blogberkekben is jó néven veszik, itt-ott legalábbis:)
      Köszönöm, örülök,és kívánok erőt, minden jót!

      Törlés
  4. Te vagy az első, akit kezdetektől követek...s jó ötleteket adtál, hogy hova érdemes még betérned"...
    Kívánom, hogy adjon sok örömet ez a blog neked. Sok jó embert köréd, akik odafigyelnek szavaidra és felelgetéseidre...!
    Köszönöm, hogy te is velem tartasz és remélem sok blog születésnapot élünk még meg!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, úgy legyen, és akkor intézkedem a meglepetéseddel...:)
      Tudod, a madarak, amik összehoztak...

      Törlés
  5. Boldog blog-szuletesnapot kivanok neked, es meg nagyon sokat:)
    Mi nem hallgattunk el, es en ennek nagyon orulok, mindig.A felreertesek messzire kepesek vinni embereket, es azt gondolom, ha nincs tisztazva, megbeszelve, vitatva, csakis vesztesek lehetnek, lehetunk:)Orulok, hogy mi nem:)

    puszillak, szia!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen, a mi történetünk különös. Örülök neki:)

      Törlés
  6. Én is kívánok boldog blogszülinapot:) Szinte mindennap 'benézek' ide és várom az új bejegyzéseket.Remélem, hogy továbbra is gyarapodni fognak, és még sok érdekeset, szépet és megfontolandót olvashatunk itt. Kívánok hozzá időt és rengeteg türelmet. Üdvözlettel, Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez igazi meglepetés, bár még egyszer voltál:)
      SZeretettel várlak, és örülök, ha jót olvasol.

      Törlés
  7. Gratulálok!Nagyon kedves a blogod!Sok boldog blogszülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon aranyos összegzés :) nekem csupa pozitív élmény és kedves írások tették emlékezetessé ezt az egy évet.
    Kívánok Neked alkotó kedvet továbbra is a blogíráshoz, hogy nekünk is élményt szerezhess vele :)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Júlia, én önző ember vagyok, s ezért magunknak kívánok a blogszülinapodon: sokat...belőled :)
    Mindig elgondolkodtatsz az írásaiddal. Jó ide benézni, sosem hagyom ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaphat az ember lánya ennél szebb megjegyzést? :)

      Törlés
  10. Kedves Júlia,
    boldog blogszülinapot kívánok, maradj ilyennek továbbra is, Neked és magamnak, hogy még sokáig olvassuk bejegyzéseidet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Biztosan megvan a kirendelt ideje ennek a dolognak...

      Törlés
  11. Boldog blogszülinapot kívánok sok szeretettel! Örülök hogy olvashatlak és továbbra is írogassál mi pedig örömmel olvasunk!

    VálaszTörlés
  12. Boldog blogszülinapot kívánok én is! Kívánoksok értékes gondolatot a jövőben, amit megoszthatsz majd velünk, kívánok sok lelkes olvasót, és sok pozitív, építő jellegű visszajelzést! Éljen a blogod még nagyon sokáig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ha ilyen szép lenne a világ....
      Azt szeretném, legalábbis én is, sok pozitívummal benne.
      Köszi.

      Törlés
  13. Nagyon nagy szeretettel gratulálok a blogos szülinapod alkalmából:)))Kívánom,hogy még nagyon sok örömed legyen benne!Még sok-sok ilyen szülinapod legyen!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hogy velünk tartsz!
      És neked is sok örömet ott az Ablakodban:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések