Válasz

Flórának , de általában:

beszélni pedig kellene dolgokról, mert amit elhallgatunk, az aztán gyötör.
Félreértelmeznek, és félreértelmezünk.
Kellene beszélni, kommunikálni.
S mégis mily sokan a sunnyogást választják.
Pedig előbb - utóbb mindenre fény derül...
És akkor talán jobb lesz magyarázkodni?

Megjegyzések

  1. Persze, hogy kell beszélni! Csak mivel nem fejtetted ki a gondolatodat, hogy pontosan miről van szó, úgy nehéz hozzászólást írni. Én eddig is támogattalak, hogy le kell írni gondolatunkat...sőt én mindenkinek a szemébe is közlöm, ami miatt nem vagyok túl kedvelt személy. Sok mindenhez nem tudok hozzászólni...néha értelek, de sokszor nem értem a célzásaidat...a fejedbe nem látok bele. Te írsz egy két mondatot, arról pontos hozzáférést a gondolat menetedhez nem találok. Egyszóval beszélni egyértelműen kiírt gondolatokról tudok! Valószínű ovivarázs jobban ismer, hogy előző bejegyzésedbe írt gondolatod hátterét megismerte. Én téged lehet hogy félreértelmezlek, de az abból adódik, ha nem értelek...Segíts, hogy megérthesselek! Csupán ezért nem fűztem több hozzászólást. Igen is írjátok ki és mondjátok ki amire gondoltok...de ha belekezdel, akkor tényleg írd le mi az, ami konkrétan bánt! Ha szeretnéd elmondani! Ha nem, akkor inkább ne fogj bele, mert félreértelmezhető...mint az én hozzászólásom is, hogy inkább nem beszélek róla"
    Nem vagyok én hallgatag ember! Ha valami fúrja az oldalam azt megmondom. Persze nem veszik jó néven ez tapasztalat...viszont aki az őszinteségre megharagszik azzal nincs beszédem...hazudni nem fogok, ha nem tetszik valami...
    Inkább legyek nem kedvelt személy, mint félrebeszélő...D:)) na puszillak
    Aztán hajrá...dönts ki a bilit ha úgy érzed...D:)) ( kissé dilis a megfogalmazásom!?)

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom zajlik az élet itt is:))Szerintem is az őszinteség a legfontosabb,bár sokszor az fáj a legjobban!Persze az őszinte szónak is meg lehet találni a módját és az idejét...,mert lehet kevésbé bántón is őszintének lenni.Ez annyira nehéz,hogy sokszor én már belebuktam(Túl hamar-túl őszinte voltam!).Minden jót kívánok Neked Júlia!Maradj ilyen,mi így szeretünk:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira elfoglalom magam különben is, hogy időm sem lenne változni.
      Egyéb káros szokásom- mármint a mindent kimondok, ahogy gondolom, egyáltalán nem diplomatikusan :)- nincs:) Na persze, ezt is én mondom :)( ne kérdezzük meg azokat, akik valóságban itt vannak körülöttem:) )

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések