Csak semmi érzelgősség !

Hogy sikerült ma is morcosnak lennem ébredés után egy perccel, ezen már nem is csodálkozunk :), de két algo és a hagyományos e napi orgonacsokor meghozta a hatását, s jöttek a rajzok, smsek, telefonhívások, sütés-főzés-klasszikus kapkodás, s mindeközben ilyenek jutottak eszembe,
hogy állítólag M körbefutkározta akkor a szomszédokat, meglepve azokat is, akikhez máskor sosem ment, hogy elkiabálja, testvére született
meg hogy sokáig abban a tévhitbe éltem, hogy a trikolórt is miattam, vagy értem, nekem tették ki a IRTAra,pedig akkor már május 1 volt a lényeg
hogy a Kerekerdőre mindig kimentünk- kézenfekvő az ünnepeket egybekötni
s amennyire én szeretek másokat köszönteni , megtisztelni figyelmességemmel, legalább annyira vagyok zavarban, amikor én vagyok a efféle célpont.
Mindenképpen, április az év legszebb hónapja, amikor meg tudok élni minden évszakot, s eddigi életem apró kockái is mindig leperegnek, miközben megpróbálom a lehetetlent, s azt mondom, hogy felén már biztosan túl vagyok, örülök, hogy még ha így a végén is, de sikerült ebbe  a keretbe beférnem, még akkor is, ha hordozom a szeszélyes hónap minden apró rezdülését....
Isten éltessen mindenkit, akinek valami köze van hozzám!



Megjegyzések

  1. Szeretettel köszöntelek születésed napján! Ne szomorkodj a gyertyák számán a tortán! Gondolj arra, mennyi emléket őríz a szíved, amit nem vehet el tőled senki sem! Nem számít a kor, a lényeg Te vagy! Élj ahogy tetszik, érezd jól magad! Boldog

    Születésnapot!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen,őrízzen,védjen!!!!!
    Lányom is ezen a jeles napon született, éjfél előtt 5 perccel::)

    VálaszTörlés
  3. Drága Júlia Isten Éltessen Sokáig! Nagyon boldog születésnapot kívánok neked...legyen sok örömed gyermekeidben és az életben! Hozzon még sok meglepetést, tartogasson jó egészséget, vidámságot, boldogságot...s ha jönnek nehézségek legyen sok erőd, kitartásod! Puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen Kedves Júlia születésnapodon sokáig ERŐBEN, EGÉSZSÉGBEN ÉS BOLDOGSÁGBAN!!!:)))
    Ma nálunk Kitti névnap van, úgy látszik mi mindig együtt ünnepelünk!!!:)))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Júlia!
    Isten éltessen sokáig! Nem tudom, hány éves vagy, de a dupláját vagy még többet kívánok, erőben, egészségben és szeretetben!

    VálaszTörlés
  6. Isten éltesen nagyon sokáig erőben egészségben!

    VálaszTörlés
  7. Isten éltessen, nagyon boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  8. Júlia nagyon nagyon sok örömteli születésnapot kívánok erőben, egészségben drága Szeretteid körében:) Teljesüljenek az álmaid, vágyaid!

    VálaszTörlés
  9. Drága Júlia!
    Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!!!Legyen az életed olyan amilyennek mindig is elképzelted:)Ehhez kívánok én Neked nagyon sok erőt,kitartást és legfőképpen egészséget:) Puszi

    VálaszTörlés
  10. Isten éltessen sokáig szeretetben, egészségben, boldogságban!

    VálaszTörlés
  11. Nahát! Ennyire nyilvánvaló vagyok? :) Javítanom kell a stíluson, ez most már kétségtelen.
    Komolyra fordítva a szót:
    Kedves Mindenki,
    köszönöm, hogy rám gondoltatok. S ha alkalomadtán nem lennék résen- én is hasonló jókat kívánok! :)

    VálaszTörlés
  12. Júlia, Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  13. Isten éltessen sokáig! :) És köszönöm a díjat! :)

    VálaszTörlés
  14. Isten éltessen sokáig, sok boldogságot kívánok így utólag is!
    Szeretettel: Zita

    VálaszTörlés
  15. Fogadd szeretettel Születésnapi ajándékként,amit a blogomon találsz!!!:)))
    Szeretettel küldöm!!!:)))

    VálaszTörlés
  16. Én csak most olvasom, de annál nagyobb szeretettel: Isten éltessen, legyen egy újabb szép éved!

    VálaszTörlés
  17. Isten éltessen útólag is, nagyon sok szeretetben!:-)))

    VálaszTörlés
  18. Nektek is nagyon köszönöm...:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések