Engem az élet

elkényeztetett ilyen téren- kicsi, jelentéktelen, csaknekemfontos díjat sokat kaptam. Bicikliversenyen ( na jó, 6 éves voltam, és azt hitték , óvodás, pedig már elsőbe jártam, és Pegasom volt, zöld, aminek azóta nyoma veszett- vagy csak én tudom így?- megjegyzem ettől eltekintve mai napig nem vagyok oda a biciklizésért), mindenféle tantárgyversenyeken, és ehhez hasonló apróságok...s ha az a kérdés, hogy jól esik-e díjat kapni, akkor azt kell mondanom, persze, mert még addig mindig csak olyankor kaptam, amikor valamiben jó voltam, és kvázi ezért járt is nekem. :)) ( nagyképű:)) )
S hogy most kettőt szántak nekem a blogtársak, ismét csak megtisztel, s jószívvel szánok rá pár percet, hogy továbbküldjem,eleget tegyek a felkérésnek.)
Köszönöm, és most nem vitatom, hogy megérdemlem-e, tényleg jó-e ez, ami itt megjelenik- és külön értékelem, hogy ketten küldtétek, így más könnyebben el is hiszem a dolgot- mármint, hogy lehetek best:), és kihasználva az alkalmat, 8 embernek adom tovább( 4+4).

Anikó és Flóra küldték nekem a díjat, és olyan szépeket írtak rólam, hogy csak na:)

 
Küldöm tovább:

 Mágikának, Borókának, Petitangenak,Anikónak,Editnek,gurikatinak,Csipkerózsának,Erának, azzal a hozzátoldással, hogy amit én olvasok, az mind a legjobb. S ha valakitől kapok még díjat, szétosztom azoknak, akik nem kerültek be a 8 közé:) 
S ha kedvetek tartja tovább adni, mondjátok el egy rövid bejegyzésben, kitől kaptátok, kinek külditek tovább ( 4 blog), és hagyjatok náluk egy erre vonatkozó megjegyzést.

Egyszerűen mind jók , a legjobbak vagytok!

Megjegyzések

  1. :) Most tényleg abban reménykedem, hogy valaki még küld,hogy a többi olvasónak is átadhassam- sajnálom, hogy korlátozottak a helyek, lenne, kinek küldenem:).

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, megpróbálok méltó lenni rá! :)
    Nagyon szép napot kívánok, sok bejegyzést és gyönyörű fotót! :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, köszönöm, nagyon szépen köszönöm. Igyekszem hinni, hogy megérdemeltem.:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy gondoltál rám. Kedves tőled.

    VálaszTörlés
  5. Nagy szeretettel gratulálok! Egy ilyen nagy csokor virág mindig jól jön, de így tavasszal...! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm.( Zavar, hogy korlátolt volt a szám- nehezen választok, még ilyen egyszerű helyzetekben is.)

      Törlés
  6. Kedves Júlia!

    Nem találok szavakat a meglepetéstől, a meghatottságtól. Igazán nem számítottam erre, és mivel mostanában kevés bejegyzést készítek nem is igazán érdemlem meg, de nagyon jól esik, hogy idetaláltál, és örömödet lelted itt is.
    Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál. Igyekszem gyorsan tovább is küldeni, hogy másoknak is mosolyt varázsoljon az arcára. Nekem bizony varázsolt.

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten hozott, örülök, hogy célba ért a díj. És várom a jobbnál-jobb ötleteket, engem magával ragadott a technika.

      Törlés
  7. Végre, utolértem magam, és beazonosítottam a díjat, amihez Neked nagyon gratulálok, és amit Neked nagyon köszönök!! Megtisztelsz, és meghatsz. Főleg így, hogy az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a ládámat.... Tovább is adom, hadd okozzon örömet ez másoknak is :)

    VálaszTörlés
  8. Így legalább megismertem barátaidat...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések