Még hogy a császáros gyerekek....

R.- Én mindennél jobban szeretlek!
É.- Én is téged!
R.- Én még a laskalevesnél is jobban...
É.-:)
R.-...Tényleg, mikor eszünk laskalevest?
É.-Vasárnap.
R.-Az mikor lesz?
É.-Ma péntek volt, akkor?
R.-Hogy is kezdődnek a napok?
É.- Hétfő...
R. Hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek, szombat, vasárnap.
É.-:)
...és megy, megy a beszélgetés, az utolsó lázas estén, amikor- mint minden nap a héten- szorosan össze kellett bújni, és lassan- lassan gyógyulni, és megtanulni: nem akkor szép egy vakáció, ha éppen úgy végiglustálkodtuk-takarítottuk-napirendretértünk, ahogyan azt még előtte elképzeltük, sokkal inkább az élménytől, mihez elég a pihegést hosszasan hallgatni, érezni...

Vasárnap van és  laskaleves.

Megjegyzések

  1. Meghatódtam...Laskalevest még nem ettem, de biztosan csordultig van SZERETETTEL!!!:)))
    Szép vasárnapot Júlia!:)

    VálaszTörlés
  2. Kis aranyoskák, örvendek, hogy jobban vagytok! Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy változás az elmúlt napokhoz viszonyítva:)
      Köszönöm, könnyű hetet!

      Törlés
  3. Édesek! Laskaleves? Felteszed? D:))

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Igen, aztán hosszasan , érdekes fordulatokkal folytatódott- érdekes a gyermeki agy, ahogy vált, ahogy kombinál...

      Törlés
  5. Kedves történet, tetszik.:-) Örülök, hogy jobban van a kislányod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mély. És remélem, hogy jobban, maradandóan:)

      Törlés
  6. Csupa-csupa szeretet!!!!!!!!!!!!!Én tudom,milyen a laskaleves...:)))Legyen szép napotok!

    VálaszTörlés
  7. A szoros összebújás a leghatásosabb gyógyszer.:)♥Örülök,hogy jobban van a gyermek!

    VálaszTörlés
  8. Örülök én is, hogy jobban vagytok:) Laskaleves....nálunk is kedvenc:)...

    Szép vasárnapot, valamint jövő hetet:)
    P.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.
      És akkor valóban körvonalazódunk:)

      Törlés
  9. Teljes gyógyulást kívánok :) És finom laskalevest!

    VálaszTörlés
  10. Szép napokat és jó egészséget kívánok, fényes, ragyogó napsütéssel.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Semmi nem hasonlítható az április napsütéshez:)

      Törlés
  11. Bejegyzésed óta biztos makkegészségesek vagytok, élvezitek végre a csodás tavaszi napokat. De milyen az a laskaleves?? Nem az, amit mi lebbencslevesnek hívunk??? Felhomályosítást kérek, ha nem nagy teher. :)))♥♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések