Még nekem

is, aki tk egy tökéletlen anya vagyok, s ezt lépten-nyomon szememre is hányom, törekszem javítani a helyzeten,s néha azt gondolom, léptem is előre e téren, de mindig van valami mulasztásom, magam tudom a legjobban, szóval még nekem  , a fentiek dacára is, nagyon jól esik a gondoskodás. Az, amikor rólam gondoskodnak, de még inkább az, amikor én gondoskodom. A magam tökéletlen módján is. A ruházat, a gondosan előkészített táska, az összeszedett bazár, a beszélgetés, a tízórai, és azt hiszem, a leginkább mégiscsak a főzés. Amikor gondoskodik az ember, akkor jót tesz. S ha jót tesz, maga is jobb lesz.
És akkor most egy ideig kísérteni fog ez a történet, mi szerint a jómódú család éheztetve gyermekét, másfél éves korára négy és fél kilóra fogyasztotta, s akkor ő feladta  a harcot... A küzdelmet szülei mérhetetlen butaságával.( Nem tudom, ez  a kegyetlenség hogyan fejezhető ki szavakban.)
Most, amikor próbálunk gyermeket diétásan visszahozni az egészségesek sorába, amikor küzdünk azzal, hogy ami egészséges, az nem ízlik, de valahogyan mégis meg kellene enni, s amikor még nem került sor arra a bizonyos pokrócos-füves-almás piknikre, akkor azt mondom, nincs ennél finomabb:


Szobapiknik strandkendőn ilyen-olyan játékeledelekkel- meglepetés levéllel :)

Megjegyzések

  1. Én is olvastam a hírt. Nem is tudok mit hozzáfűzni. A gyerekek nem a mieink. El kell majd számolnunk Vele, akitől kaptuk őket kölcsönbe egy kis időre. Én így gondolom.
    A képek mosolyra fakasztottak azért. Nekünk, akiknek egyik fő napi "munkánk" a gondoskodás, mennyire jól tud esni az ilyen figyelmesség.

    VálaszTörlés
  2. Anyaként rettenetes belegondolni, hogy az a kisgyerek miken ment keresztül. Felfoghatatlan számomra, hogy a környezetük ezt nem vette észre. Felfoghatatlan.
    Na, ennyi még kijött.

    VálaszTörlés
  3. A meglepetés levél <3 ó micsoda boldogság...

    VálaszTörlés
  4. Piknik megtarva!!! Micsoda leleményesség...! De édes!
    Rémre inkább nem gondolok:)) most ez az édes dolog jobban felvidít

    VálaszTörlés
  5. Most olvastam én is a hírekben a gyermek halálra éheztetését. Nem is tudom leírni milyen érzéseket váltott ki belőlem. Talán mérhetetlen düh, felháborodás, tehetetlenség. Egy ártatlan gyermeknek meg kellett halni a szülei elmeháborodottsága miatt...Rettenetes:((

    Gyönyörű meglepetés levelet kaptál! A legszebb szavak...

    VálaszTörlés
  6. A leges-legfinomabb szeretettel töltött szendvicset kaptad! :) Ettől finomabbat a profik a sem készítenek. ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések