Volt nekem

egy frusztrációm a magazinos udvarokkal kapcsolatosan, s persze most is utána nézek az autóból a szép házaknak, bennvalóknak. De alapjában véve elmúlt a bánatom, olyan szép lett itt most minden- fehér  ház, barna ablak, színes virág.
Láztalan világ, izgatott tenni akarás :)





És ami nagyon fontos: ezt nálunk úgy nevezik- falusi ( parókia) udvar és ház. A vidéki kifejezést még nem használjuk, csak egészségesen megéljük :)

Megjegyzések

  1. Júlia, az az udvar attól szép, amilyenné Te formáltad, alakítottad és örültök minden szépnek benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én érdemem vajmi kevés, városi lány vagyok:))( Azért tanulgatok, idővel fel kell zárkózni.)

      Törlés
  2. Nagyon szép, kellemes napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép. Kellemes hétvégét kívánok neked :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag is köszönöm, megtisztelsz vele!

      Törlés
  4. Gyönyörű! A képek csodásak. Én is színes virágokat készülök ültetni, te már túl vagy rajta, nagyon szép lett. És az a kapubejáró is:)

    VálaszTörlés
  5. Az én álmom...buja kert, ahol a hagymások, évelők, egynyáriak, örökzöldek és lombhullatók, lágyszárúak és fásszárúak, bokrok és fák szinte egybeforrnak" földet alig látok körülöttük...egymáshoz simulnak, mint a szerelmesek" és támaszuk és védelmezők egymással szemben...az én álmom, a lepkék álma...illatos és mézelő virágok kavalkádja, színek és textúrák egymást kihangsúlyozzák...az én álmom a madarak álma, ami csábító fészekrakásra...télen a növényeken maradt bogyók eleségként szolgálnak...s nyáron vidáman a dolgos méhecskék nyüzsgését szemlélhetem a fűben ülve a lányokkal és minket lafatyoló kutyákkal...
    De az én álmom csak álom marad...körülöttem minden sziklás...fű az, ami buja marad. De vidám lafatyoló kutyák örülnek nekünk és örömtáncot járnak a fűben körülöttünk...!
    Hát kell-e ennél több nekünk???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy eddig megismertem, nagyon szép udvarotok, kertetek van- nem kell ennél több, minden bizonnyal!
      Már várom is az újdonságaidat!

      Törlés
  6. Gyönyörű a fatörzs tele virággal!A tulipán minta a kerítéseteken van? Ilyenre vágyom.:)

    VálaszTörlés
  7. Mennyire szeretnék én is egy ilyen vidéki, falusi, városi-kisvárosi v. "mindegy-hogy-nevezem-nevű" szép kertet...Egyszerűt, nem csilli-villit... Sóhajtás és tudom egyszer megadatik, de addig is türelemmel várjuk...!
    Szép a kertetek és örülök neki, hogy jobban vagytok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tényleg egyszerű, mert azt szeretnük, ha minket ez a ( nemes) egyszerűség jellemezne:)

      Törlés
  8. Örömmel olvasom,hogy a gyógyulás is eljött:))
    Nagyot dobbant a szívem a tulipános kerítés-kapu? láttán!!!Olyan "OTTHONI".....!!!!!Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  9. Kedvesem, csodálatos lesz nyárra az udvarod, mert már most is az, minden cudar időjárás ellenére(felétek is az volt?). A járda a virágokkal, a kapuval az én álmomban élő házamat juttatja eszembe. 10 éve eladtam, de még most is oda álmodom magam.
    Örülök, hogy meggyógyultál és annak is, hogy az én technikám is meggyógyult, így újra itt vagyok köztetek.:)))♥♥♥

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett!!! Én is ma egész nap kint voltam, bár én inkább zöldségeket vetettem, mert nagyon el vagyok maradva...Olyan jól esett kint lenni! :)
    Örülök, hogy már lázmentesen vagytok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, meg is nézem, hogy haladtok:)

      Törlés
  11. Gyönyörű színek, csodás képek!!!:))) Olyan jó most már kint lenni,kertészkedni... Örülök,hogy meggyógyultatok és élvezhetitek Ti is ezt a csodás időt!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi április van:)
      Valóban a legszebb hónap.

      Törlés
  12. Nagyon szép!!! Szeretnék én egy ilyen udvart.... Majd, ha lesz udvarom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, hogy csak ránk van bízva:)
      Ami titeket illet, azt hiszem, csak idő kérdése :)
      Üdv:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések