Az óvodai terem

díszítéséről : legyen összhang, legyen otthonos, lehetőleg természetes, és szolgálja valamilyen módon a mindennapokat. Ami  a legfontosabb: arra törekszem, olyan legyen, hogy otthonossá tegye a légkört, barátságossá. Ezt is sokszor keresem a világhálón, s nem is értem, miért nem mutatja meg a világ azt a sok szép termet, amiben az óvodai élet zajlik( vagy csak nem keresem jó helyen. A waldorfos termeken kívül másat nemigen találok.Az szép, számomra azonban nagyrészt kivitelezhetetlen.)

Tavaszi-nyári Lombocska, ami jelenléti táblának is megfelel:

Papírcsík-virágok, rajta a gyerekek- könnyen áttekinthető, és viszonylag jól mutat

Megjegyzések

  1. Nagyon ötletes. Nézz szét a következő oldalon:

    http://www.teacherhelp.org/subject_bulletin_boards.htm#.UYHwL6JNQVg

    Korábban én a BoardsGalore.com-ot használtam, valahogy az most nem működik, vagy én vagyok ügyetlen. :)), de a Pinteresten megtaláltam:

    http://pinterest.com/source/boardsgalore.com/

    Jó keresgélést, szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mutatós! Ha én elkészíteném, az én fám sűrűbb lenne, mert 28-an vagyunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajaj:), külön bejegyzést érdemelne a gyermeklétszám helyzete...

      Törlés
  3. Kedves Júlia!
    Hiányoznak a díszítések! Jó dolog kitalálni terem díszítéseket! Persze most a nyári szünet előtt már nem megyünk. Már egyre jobban érlelődik, hogy ha lesz időm, akkor a lányoknak készítek. Tudom nektek ez állandó feladat és nem könnyű egyszerű kivitelezhető kedveseket találni a világhálón"! De szívesen segítek a szülősön, ha valamilyen témát keresel. Látom én, hogy milyen nagy segítségére vagytok ti egymásnak...
    Jó, hogy újra itt vagy!
    Legyen szép napod!
    Ölellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ti mindig szépeket alkottok, járok is oda- virtuálisan -sűrűn:)

      Törlés
  4. Ati inflorit foarte frumos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mulţumesc. Încercăm să facem în aşa fel, încât să ne simţim toţi-mici şi mari- cât mai bine.
      Sărbători fericite!

      Törlés
  5. Mutatós,egyszerű és nagyon tetszik!!!!Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ti sem különbül :), szépek az anyák napi ajándékok:).

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések