Mono

Volt az az érzés, hogy érdemlegesen, és hogy tudok is.
Aztán jött az a földrengéses inogás, hogy dehogyis.
Most van az a fránya kell-e egyáltalán.
Mármint bármit is mondani.

PS- Kell, kell, beszélni-írni. Semmi kétségem. Mert biztos vagyok benne,hogy van, aki olvas, és előbb-utóbb megszületik a gondolat is.

S ha ez letisztul, akkor jöhet a célokról való eszmefuttatás.

Az Idegen

Megjegyzések

  1. nem értem mire ez a bizonytalanság? :) Mondani mindig kell valamit...A gondolat sem hiányzik hozzá. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj Júlia! Annyian olvasunk!!! Nekem hiányzol! Bár meglehetősen kevesebbet ülök gép elé és ez ritkulni is fog nagyon a közeljövőben, mert új célokat tűztem ki az életben...titeket, akiket szeretek nyomon követlek! Persze igyekszem mindenkihez az eszembe jutott gondolatokkal ezt le is szögezni...
    Olyan csinos vagy! Nagyon jó ez a kép rólad!
    Szió! Jó éjt!

    VálaszTörlés
  3. Drága Júlia!
    Nagyon szeretem a véleményed, a gondolataid, amelyek általában megerősítenek a sajátomban és VÁROM IS!!!:)))

    VálaszTörlés
  4. Micsoda szép fotó! Igen kellenek a gondolatok, nagyon is, kellenek!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  5. Ha nem is kommentelek, mindig elolvasom a posztjaidat! Szeretem olvasni a blogodat :-)

    VálaszTörlés
  6. Inogás mindig van az emberben...hogyne lenne... (Nálam is hányszor...)
    De aztán szerencsére letisztulnak a dolgok és magunktól is rájövünk, kell ez, de még mennyire... Az csak ráerősít, hogy a világodból várják a feleletedet..! :)))

    Én is várom nagyon a Tiédet...! Azt pedig különösen, hogy a szerdán feladott csomagom megérkezik-e Hozzád?! (Most már kifejezetten kezdek aggódni...ismét...)
    Egy ilyen csinos fiatal hölgynek ne csak egy DOTTY-fülbevalója legyen...! Nagyon jól áll és igazán jó látni Téged! :)

    VálaszTörlés
  7. Júlia, ismerős érzések. Azt gondoltam, aki ilyen népszerű, ennyien olvassák, abban fel sem merül, hogy kell-e.
    A választ magad is megadtad. Megvárjuk, míg megszületik... :)

    VálaszTörlés
  8. Pont ez van bennem is napok óta. És ez nem baj. Az ember néha meginog a pallón, de kinyújtja a kezeit, valami kapaszkodót érez és tovább megy...

    VálaszTörlés
  9. Én is mindig jövök, olvasok, és várom a következőt! Nagyon jó ez a kép rólad, szép vagy! :)

    VálaszTörlés
  10. Már egy ideje én is, rendszeresen, mert jó itt, feltölt, és elgondolkodtat.
    Csinos vagy.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép vagy!: az erdő, a ruhád...Azt hittem először,hogy magazinból kivett kép.:)

    VálaszTörlés
  12. A kép nagyon jó, olyan megnyugtató érzés árad belőle. Mint egy mesebeli erdő, és te vagy benne a tündér. Miért gondolod, hogy esetleg abbahagyod az írást? Ne tedd, én csak most kezdelek megismerni. :))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép kép Rólad:)
    Sokan olvasunk,szeretünk,erre gondolj!:)Puszillak

    VálaszTörlés
  14. Kedves Mindenki!:)
    Micsoda hízelgés, máris rosszul érzem magam tőle :))
    Akarom mondani: köszönöm.
    Dehogy akarom abbahagyni.
    Azt nem mondom, hogy nem keresem folyamatosan az utat az értelmesen, észszerűen, visszafogottan, hasznosan, esztétikusan ( és egyéb ilyen módhatározók) mentén, mert keresem. S van úgy, hogy meg is találom, vagy legalábbis azt hiszem. S olyankor írok. A hitelességről senkinek se legyen kétsége, van kontrollcsoportom ( így hívom azokat, akinek volt szerencséjük hallani a hangomat is:) )
    Nem idő és helysporlás miatt írtam egybe a választ...csak mert egyformán mindenkinek szól, mert egyformán jólesett, hogy valami aggodalom, biztatás jött. Ez jó jel, bár ( még) nincs ok aggodalomra :)
    Aztán jönnek a célok is, meg a lélekemelgetés, további okoskodások, apró kézimunkák, lányok világa és mindenféle....
    Igen- és ti is mind jókat írtok:)

    VálaszTörlés
  15. A csendnek is meg vannak a maga pillanatai. Ilyenkor kitisztul az agy és a lélek. Utána tisztábban hallja a hangokat az ember és csilingelőbben is tudja átadni mások számára azokat. Itt vagyunk, várunk és örömmel olvasunk.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések