Szú

(én).

Mert csakazértis beírtam a keresőbe ( angolul), és egyből sok-sok ugyanolyan ötlet jött ki- kerti homály, lombok, fények, satöbbi.

De a pálmát learatni ( biztosan ) remek érzés, és végülis a variációk száma végtelen, az internet  meg kifürkészhetetlen.

S ha megbánom, törlöm :))))

Megjegyzések

  1. Csak egyszer nehogy engem is törölj! Nem tudom konkrétan mire gondoltál...az az igazság, hogy elment a kedvem a sok jó ötlet bemutatásával, mert már nem biztosak a források! Mi van ha nálam találják meg azt, ami jogosulatlanul kerül oda ahonnan én mentem és majd én leszek a fekete bárány... A blog kezdetén naiv voltam, most jobban átlátom, de nem biztos, hogy tiszta... Így egy kicsit megváltozott a blogom szférája, amit azért sajnálok, mert sokan azért szerettek meg. Nem tudom mi tévő legyek, most vacilálok.
    Pinteresten minden rajta van. Ha valamihez kedvet kapok, ott találok ezret. A könyvek feltöltését is azért szüntettem meg, mert utána gondolkodtam, hogy ez tiszta vajon? De az örömtől nem láttam tisztán! Imádom a könyveket.
    Legyen szép napod Júlia!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked már megmondanám, ha te lennél :)))
      Szóval: a válogatásoknak nagyon örülök, és várom is őket, nálad, máshol, sok helyen, azzal semmi gond.
      Nekem időnként az szúrja a szemem, amikor bizonyos ötlet tényleg sajátként van tálalva. ( Szóval nincs ez így kimondva, csak ilyenként bemutatva.)
      te csak válogass, hozogass, nekem mindig jól jön.
      A többivel ne törődj.

      Törlés
  2. Én is felháborodok időnként. Miért nincs meg valakiben a tisztesség, hogy odaírja a forrást? Aztán mások odáig vannak tőle, meg az ötleteitől, én meg kiszúrom egy külföldi oldalon. Olvastam is egy jó mondást:kreatív az, aki nem adja meg a forrást. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendesen aggódtam, mit fogsz írni. örülök, hogy egyetértünk, és az utolsó gondolat nagyon jó :))

      Törlés
  3. Ha Flóra nem írja, nem is értettem volna igazán, miről szólt a bejegyzésed. Nagyszerű, hogy Ti ketten így megértetik egymást! Fél szavakból is. :)
    Én nem csak a forrásra figyelek, de még arra is, ha valami inspirált, akkor annak a forrását is beszúrom. Ez szerintem így korrekt. CSAK ÍGY korrekt.
    Én is van, hogy szomorú, van, hogy felháborodott vagyok, amikor látom, hogy sokan nem törődnek ezzel, és így nem is tartják tiszteletben mások munkáját....És lehet, hogy én nem vagyok elég kreatív, mert más ötletéhez nyúlok, de legalább tisztességesen, hivatkozásokkal blogolok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyunk így egy páran... És csak a magunkfajtát zavarja a spanyolviasz új, számtalan felfedezése:))))
      Amiket meg te készítesz, azt kevesen.( Minőség, esztétikum, satöbbi.)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések