Utolsó

díjas bejegyzés, mert azt hiszem, tényleg már  csak azért kaptam, mert kikértem :))), ez meg nem szép részemről, de mert azért volt, hogy tényleg tovább adjam, hát essünk túl rajta:

A mesélőnek, Vidéki portának,Heninek,Norytának szeretettel.

És köszönöm, Ovivarázs!

A szabály, gondolom, ismerős- megemlíted,kitől kaptad, tovább küldöd négy olyan blognak,ahol kevesebb, mint 200 olvasó van, aztán írsz nekik is, hogy tudjanak róla :)

Megjegyzések

  1. Köszönöm, hogy az én oldalamat választottad !!
    Nagyon örültem neki!

    Vidéki Porta - Enikő

    VálaszTörlés
  2. Ígérem, hogy többet nem küldök!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      ne hidd, hogy az én hiúságomat nem kecsegtetné...dehogynem.( nagyon örültem.) csak azt nem szeretném, hogy díjvadásznak nevezzenek, és már kezdte egyesek szemét zavarni :)
      Üdv.

      Törlés
  3. Mert megérdemled! Látod milyen sokan szeretnek! Ez a szép benne! A kedvesség... Legyen szép hétvégétek Júlia! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nektek is :)
      Olvasd el, mit fentebb írtam :)
      ( Én különben megtiszteltetésnek vettem.)

      Törlés
  4. Ha még van kedved, velem is játssz egyet. (kicsit másképp)

    VálaszTörlés
  5. Dius után szabadon: ha még tovább is van kedved, velem is játssz egyet.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a díjat, nagyon megtisztelő :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések