Az első benyomás

meghatározza érzéseinket.
 Közhely, és mégsem figyelek mindig oda arra, tiszta-e  a kapu előtt a járda...
Amikor Bözödre érsz, rögtön bekívánkozol, mert szépen fogad.


Megjegyzések

  1. Érdekes ez a járdasöprögetés. Kiskoromban mindig az én feladatom volt és szivesen megcsináltam, mindig megdícsértek érte, fontosnak éreztem magam.
    Amióta saját házam van, hajlamos vagyok elhanyagolni. Vajon miért? Sokat járok autóval, nem is látom a járdát, talán ezért felejtődik el mindig... és az sem jutott még eszembe, hogy megtaníthatnám rá a gyerekeket, pedig nem rossz munka ez egy gyereknek.
    S most hogy így belegondolok az utcánkban egy gyereket se láttam még járdát söpörni. Úgy látszik "kiment a divatból" a gyerekmunka.

    Köszönöm ezt a posztot, elgondolkodom a méltatlanul elhanyagolt járdánk sorsa felől. :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan szép ez a köszöntés: Isten hozott. Anyósomék mindig így köszöntöttek bennünket, ha meg távoztunk: Isten áldjon.

    Ebben benne van minden.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések