Azzal,

hogy nem mondok el semmit,
talán éppen azzal tudatom a legtöbbet.
Így, csendben vagyok a legfélreérthetőbb,
a legelfelejthetőbb,
szavak nélkül magam vagyok,
és esetleg azok, akik így is értenek.
A szünet- elégtétel annak, aki nem kíváncsi,
s aggodalom annak, aki törődik.

S valahányszor nem szeretnek, vagy azt, aki az enyém, s ezáltal én vagyok,
 mindannyiszor alázatra nevelnek.

Kövek, melyeken elbukunk, az építésnél felhasználhatók. Ernst R. Hauschka

Nincs semmi dráma,
a boldog mesélés ennél sokkal hosszabb lesz.

Megjegyzések

  1. Nincs rosszabb a hallgatásnál. Megfojtják az embert a bent rekedt szavak, érzések. Inkább írj! Mindegy mit. Csak ne zárulj be a belső börtönbe!
    Sokan aggódunk érted.
    Várunk!

    VálaszTörlés
  2. Kellenek hallgatós napok, hetek, amikor az ember csak befelé dolgozik, magában tesz helyre dolgokat. Meg kellenek a beszélősek, megosztósak.

    Nagyon szeretem a boldog meséléseid, de éppen ilyen sokat jelentenek a csöndek, mert ezáltal is megismerni véllek.

    VálaszTörlés

  3. “Minden bajra két orvosság van: az idő és a csend.”



    Reményik Sándor: Csendes csodák

    Ne várd, hogy a föld meghasadjon
    És tűz nyelje el Sodomát.
    A mindennap kicsiny csodái
    Nagyobb és titkosabb csodák.

    Tedd a kezedet a szívedre
    Hallgasd, figyeld, hogy mit dobog,
    Ez a finom kis kalapálás
    Nem a legcsodásabb dolog?

    Nézz a sötétkék végtelenbe,
    Nézd a kis ezüstpontokat:
    Nem csoda-e, hogy árva lelked
    Feléjük szárnyat bontogat?

    Nézd, árnyékod hogy fut előled,
    Hogy nő, hogy törpül el veled.
    Nem csoda ez? – s hogy tükröződni
    Látod a vízben az eget?

    Ne várj nagy dolgot életedbe,
    Kis hópelyhek az örömök,
    Szitáló, halk szirom-csodák.
    Rajtuk át Isten szól: jövök.

    VálaszTörlés
  4. Ha csendben vagy, sem feledkezünk meg Rólad, de inkább mesélj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtisztelő, és minden bizonnyal fogok is.:)

      Törlés
  5. Júlia!Kérlek ne zárkózz be!!!!!A másik helyen is nagyon várunk és aggódunk!Írjad ki magadból!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Én várom, hogy írj, írj, írj! hogy tudjunk rólad/rólatok.

    VálaszTörlés
  7. Nekem nem vagy a csendben sem félreérthető, sem elfelejthető, és el sem tudom képzelni, hogy lehet olyan, aki nem szeret téged. Mindig örülök, ha írsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S hát még én, ha te is :))
      Köszönöm, Márta!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések