Borongós

szombaton eszembe jut, hogy volt olyan is, amikor láttam is, nem csak néztem, és észrevettem....ami éppen elém tárult, például az áttörő napsütést.
 Átfutottam az olvasnivalót- betegségek, kezelések, árvizek, nyeremények, viruló mezők, gyermekek öröme, finomságok, idézetek, kézimunkák, tanulás, vakáció-várás, háziállatok- sok minden van benne.
Tarka élet.
Olyan volt, mint egy erkölcsi óra, vagy lélektan ( azt már tizedikben tanultuk, valamivel értelmesebbek voltunk): magaddal szembenézni, s megállapítani, jó neked, s tehetsz érte, hogy jobb legyen.


A Mezőségen meglepően szép világ tárult elénk vasárnap kora reggel. Rend volt, vidám emberek, és a szegénység jele valahogy nem tűnt ki. Azóta nem is ragyogott így a nap.

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Köszönöm- a gombot ugyan én nyomtam meg, mégis úgy érzem, távolról sem az én érdemem:)

      Törlés
  2. Csodás képek! Pipacs imádó (is) vagyok:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű pipacsok...felemelő gondolatok...

    Köszönöm:)

    Jó volt olvasni...
    Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, és mielőbb eleget is teszek megtisztelő kérésednek :)

      Törlés
  4. Szep iras..nyaron mindig kevesbe latszik a szegenyseg, a termeszet kompenzal.Es milyen jo igy.

    Szep vasarnapot!

    puszillak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vettem egy mély lélegzetet, mert amit érzek, szavakkal úgysem tudnám elmondani.:)
      Csak, hogy köszönöm- és igen, a természet kompenzál...
      Egyből lelkesebb lettem...

      Törlés


  5. Szeretnem elkerni a cimed Julia, hogy meg tudjalak hivni az uj blogomba:)
    Koszonom elore is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Csodaszép!!!!Kérlek írjál nekem egy emailt!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések