És az

alkonyatban tett séta igazolja a szép fogadtatást, mert béke van, nyugalom, csend, rend is, az utcán libák sétálnak és gyerekek játszanak, az omladozó öreg házak mellett tataroznak is ott, ahol van még gazda, templom néz szembe templommal, és valami különleges érzés tölt el. Itt olyan az élet, mintha megállt volna valahol az idő.










Megjegyzések

  1. Különös érzés tölt el engem is amikor ilyen helyeken járunk....Érezzétek jól magatokat...

    P.

    VálaszTörlés
  2. Olyan szépek a képeid, hogy egyre jobban vágyom Erdélybe :-D

    VálaszTörlés
  3. Még az illatot is érzem. Jó mélyen magamba szívtam.

    VálaszTörlés
  4. Ó, most annyira vágyom erre...! Már a képek is megborzongattak, köszönöm őket.

    VálaszTörlés
  5. Ez most olyan szép, így képestől, mindenestől...

    VálaszTörlés
  6. Teljes szívemből vágyok "haza"!!!Köszönöm a képeket,jó pihenést nektek:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek a képek, én is szívesen sétálnék ilyen vidéken. Annyira megnyugtató és idilli. Tényleg úgy érzi az ember, hogy megállt az idő, vagy hogy visszament abba a korba, úgy 100 évvel ezelőttre.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretnivaló!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Már mindent leírtak helyettem.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépséges, és nyugalmat árasztó képek! :) Itt vagyok Júlia újra, most szépen Téged is visszaolvaslak, ne haragudj, hogy nem jöttem mostanában...de a saját blogom is elhanyagoltam, nemhogy a kommentelgetést....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések