Arra

gondoltam ma, hogy az időhiány, ami csakis abból adódik, hogy rosszul osztjuk be a 24 órát- s ezt mi sem mutatja jobban, mint a tény, hogy ebben az órában még mindig mának mondom a tegnapot, és azt hiszem, holnap lesz csak ma-, szóval, hogy a rohanás az idő után már-már olyan rossz, hogy ki sem lehet belőle kerekedni. Persze, egy jó alvás mindent megold :)

Van bennünk egy tapló, mely szikrát akar.( Johann Gottfried Herder)

Én-lélek-tapló-szikra- és legegyszerűbb a gyermekeket elvarázsoló tábortűz látványával illusztrálni :), mert hogy égjen, cipelnek, faragnak, építenek, táplálnak. És örülnek a célba jutott szikrának.


Megjegyzések

  1. Az idővel nekem is ilyen a viszonyom :)

    VálaszTörlés
  2. Én most áttudnék aludni egy teljes napot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltam így már én is- főként, amikor született a bejegyzés:)

      Törlés
  3. Néha én is vágyom az alvásra, de akkor az csak arra lenne jó, hogy átaludjam azt, amit nem akarok megélni. Inkább csiholom még tovább a 24emet:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, sok mindenre jó az átaludt idő...

      Törlés
  4. Hát, te tényleg jól elhavazódtál!
    Gyere, adj bár némi életjelt! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések