Ennyire

tiszta vizet, ennyi színben játszadozót még valóban sosem láttunk.
Tintakék, türkíz, fűzöld, és sok árnyalat, hófehér habok, és elterülő csendes ringatózás.
Olyan a tenger, mint az élet.
Tiszta vizet önteni a pohárba nem hülyeség. Csak akkor békél meg a lelkünk, ha egymás szemébe nézünk, igazat mondunk, s amit hallunk, azt is igaznak tudjuk.
Zavaros vizeken evezni rossz élmény, és nem is érdemes.
Tudom én, aki ott voltam a színtiszta tengeren.




Megjegyzések

  1. Nagyon szép. Igazán, nagyon örülök, hogy ilyen szép tájakon jártatok, s ilyen szép gondolatokat hozott ki belőled. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi- már-már túl nagy gondolatok :).

      Törlés
  2. Júlia, nagyon jók ezek a vizes gondolatok :)
    Én egyszer voltam a tengernél, az Adrián.
    Nekem a tenger a végtelenség, a határtalanság szimbóluma. A szemben lévő szigetek miatt ezt a határtalanságot nem tudtam megtapasztalni. Rossz volt a helyválasztás az első randevúnkhoz. Nagy csalódás volt. Most már nem vágyom oda, de látni szeretem. Köszönöm, hogy mutatod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, vannak képzetek, miket a valóság aztán lerombol .
      Megmutatom majd azt is, ami te tapasztaltál- szemben a szigetek hatást. csak még valahogy nem jutottam el oda.
      S ha újra elmész a tengerre, máshova, megtapasztalhatod azt a végtelent...

      Törlés
  3. Nem messze innét, Olympic Beach-en /Paralia/ láttam életemben először a tengert. Napfelkelte volt. Soha nem felejtem el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közös helyek :)
      Utastársaink nyaraltak ott, és valóban a napkelte- napnyugta felejthetetlen .

      Törlés
  4. GYÖNYÖRŰ képek...és hozzá a gondolatok.....:)Köszönöm!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések