Mindig

menni akartam.
Látni, hallani, tapasztalni, ismerkedni, eljátszani  a gondolattal, hogy akár én is élhetnék itt-ott amott.
S akárcsak most is, mindig menni akartam egészen addig az utolsó előtti pillanatig, amikor már egyáltalán nem volt bennem sem kíváncsiság, sem utazhatnék, sem megismerési vágy, csak egy gondolat- itthon maradni, minek elmenni. Hát jó nekem itt, minden és mindenki kéznél van, meg a biztonság, és a számtalan érv, hogy fölösleges útra kelni.
Átestem mostanra azon az utolsó előtti pillanaton, amikor összefut a könny a szememben, és arra gondolok, látjuk-e még egymást.Most már jön az utolsó pillanat, amikor nincs visszaút, indulni kell. Borzasztóan aggódva, hogy valami itthon ne maradjon, fölöslegesen idegelve minden apróságon.
Egyszer el kell indulni, mindig azt mondom, a következő útra biztosan idejében elkészülök. Valaki elmondta nekem: el kell készülni, s amikor szólnak, akkor indulni kell. Mindent hagyva, nem visszanézve, csak előre, reményteljesen.
Azt hiszem, s hinni akarom, hogy ez még nem az az út,  s úgy a második benzinkúti megállónál már magamhoz is térek, befejezem a lelkizést :)

A tegnap este találkoztam kedves blogtársammal, esküvőnk muzsikusával, aki kolléganő is, s még megannyi minden,találkoztam úgy, hogy annak egyszerűen úgy kellett lennie, semmi szervezés,  miután egy másik blogtársam, aki szintén igen kedves, rólam( RÓLAM) is írt- megerősödtem abban a tudatban, hogy van ennek a kommunikáció-félének valami értelme. A blognak. Nem kell mindenkinek értenie. De aki megteszi, és tesz érte, az csakis jól jár.

Ha százan leszünk, gyülekezőt hívok. Nagyon jó panziónk van:)


Megjegyzések

  1. :)egeszen addig jo elmenni, amig magad dontod el, dontheted el azt, hogy mikor, es , hogy egyaltalan.Es egyaltalan nem biztos, hogy jo lesz utana, meg akkor sem, ha te dontotted el.Vagyis azt hiszem jol dontottel:)

    VálaszTörlés
  2. Hát illik hajnali 6-kor megríkatni a jónépet?!:)
    Drága Júlia, biztos vagyok benne, hogy ez még nem az az út, és látjuk még egymást. Mindazonáltal megnyugodtam, hogy akkor nem csak engem foglalkoztatnak ilyen "buta" gondolatok. És újabbnál újabb közös vonásokat fedezek fel kettőnkben, mégha ezek teljesen más emberben, személyiségben "bújtak" is meg.

    A Jóisten vigyázzon rátok minden pillanatban mostantól is ... mindig. :)
    Csodás nyaralást kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt most olyan jó volt olvasni! Minden betűjét jól magamba véstem!:-)
    Nagyon jó nyaralást!!!!Jó lesz, majd meglátod..;-)

    VálaszTörlés
  4. Én is mindig menni akartam,...legalábbis azt gondoltam, hogy menni jó! de nem tudtam menni, (belső akadályok miatt: lelkiismeret stb.) Amikor szabaddá vált az út, rájöttem, igazából nagyon jól érzem magam otthon. S, talán nem is menni akartam mindig, hanem dönteni.
    Egy utazáson, nyaraláson nem az a lényeg szerintem, hogy hol vagy, hanem, hogy kivel. S ha fizikailag nem is, de lélekben veled leszünk páran :) Szép nagy csapat!
    Érezd jól magad!! Jó nyaralást, Júlia!

    VálaszTörlés
  5. Érezzétek nagyon jól magatokat, gazdagodjatok sok szép pillanattal:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések