Tegnap

múlt egy éve valamicske időre talán be is diliztem. Aztán mégsem, s mégis, időnként vannak még jelei a dolognak:)
Mára sok minden változott, s maradt is a régi, mosolygok a régi naivságon és csodálkozom, hogy tk még mindig itt van velem, s ha tehetném, most sokaknak mondanám el, hogy tényleg jobb a békesség, a szeretet, az elfogadás- de mert kevesen vannak, akik erről beszélni akarnak, és nem is beszélni kell,inkább cselekedni, az talán majd meglátszik,  hát örülök nagyszerű meglátásaimnak, melyek között ez is van, visszapörgetem a kellemes emlékeket, gondolkodom, hogyan viszonozzam a jóságot, s mindezen magasröptű gondolatok mellett ismét utolsó pillanatra hagyom a csomagolást. Jellemző.


Az elsőt a tanító néni adta Annának( mindenki kapott az osztályban), és nagyon szépek vannak beleírva. Könnycsalogató gondolatok.
A második kolléganőmtől jött, aki jóságomra hivatkozott , amikor átadta. Szintén megható volt. Én csak egyszerűen kezdtem megszeretni őt.
A harmadik hátoldalán az áll: szeretett óvónénimnek...na itt már elcsuklott a  hangunk, nekem és az anyukának, aki a szeretett gyereket elkísérte.



Vannak mindenkinek könnyfakasztó élményei. Nekem is sok további, melyek szívembe, retinámba égtek,
( ezt most tanultam Diustól), és ott féltve őrzöm őket.

Jobb, jobb a békesség, jobb a szeretet. Ez pedig sok mindenre képes.
Akár félreállni, elengedni, messziről szemlélni, még hallgatni is...

Vannak dolgok, mik kiállják az idő próbáját.
( Most tényleg azt gondolom, okosabb volt itt filozofálni, mint arról értekezni,  hányan gondoljuk úgy, hogy én három bőröndbe és egy kézitáskába nem tudom becsomagolni az egész családot...:) Pedig muszáj lesz. Ez is egy cél...)

Megjegyzések

  1. Jó utat! :)
    A busz hátránya. :) Viszont más az előnye. :) Vigyázzatok magatokra, és kérünk sok szép beszámolót, képet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi...hogy is van- az előnye, hogy nincs hátránya, vagy a hátránya, hogy nincs előnye? :)Mindenképpen próbára tett a csomagolás napja, aztán lássuk, mit szól holnap a sofőr?
      Állítólag van wi-fi ott a távolban ...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések