A szöcskevadász

kicsi Anna , ki a tegnap olyan helyes volt, hogy ez az esti lefekvéskor említésre méltó lett :), ő jön velem a tegnapi napból.

Sokszor esik arról szó, hogy hajlamosak vagyunk átaludni, elszunyókálni életünk röpke, gyorsan tovatűnő, mégis sorsfordító, de legalábbis igen fontos, egyedi pillanatait, jelenségeit. Lemaradunk, mert behunyjuk szemünk, vagy eltátjuk a szánk.
Energiánkat, erőnket, figyelmünket az egzisztencia hétköznapi, emberkreálta nyomorai annyira lekötik, hogy aztán se kedvünk, de szemünk, de sokszor lelkünk sincs a lényegre.

Ő tehát ma szöcskékre vadászott, gyűjtöttük, számláltuk, őriztük őket. Érdekes volt összenevetni az egyre több kis állatka fölött, beszélgetni velük, majdhogynem dédelgetni őket.
Jó volt nézni a kitartást, a jókedvet,  a rátermettséget. S az elégtételt az arcán.

Amikor én 5.-én egész nap feküdtem eldagadt, fájó lábbal ezzel és csak ezzel elfoglalva magam, ez a lényegtelen dolog ismét eltakarta a lényegest. Ő éppen 7,5 volt.S én elbóbiskoltam. Erre a mai nap döbbentett rá.
 Ilyen anya én, ilyen gyerek ő.

Csiszolódunk.  A kérdés csak az, mit, mennyit szundikálunk közben át....










Megjegyzések

  1. Kedves Júlia!
    Köszönöm, hogy jártál nálam.
    Lehet, hogy pont én lettem a 100. követőd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszamegyek, várva az újdonságokat:)
      És igen, ha rászánod magad, hogy máskor is visszajössz:)
      Örömmel látlak!

      Törlés
  2. Júlia! ezeket a gondolatokat annyira a szívemből írtad...KÖSZÖNÖM! :) A képek -mint mindig- csodásak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szívből-enyémből, tiédből, talán sokakéból.
      A képek alanya jó, így lesznek emlékezetes pillanatok.
      üdv:)

      Törlés
  3. Akár mi is készíthettük volna a képeket, Bori is napok óta szöcske-lázban ég. És a gondolataid is - mintha az enyémek. Ismét. És ez olyan jó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök- régen láttalak!
      Bukj föl!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések