Életút

Ez éppen a szederé.
S mint minden másnak, ennek is volt egy olyan szakasza, ami itt most ki nem ábrázolható, s lesz még egy következő, ami ugyanúgy nem.
De, szintén minden más élethez hasonlóan, már ennyi, amit látunk, tapasztalunk, megérzünk belőle és megélünk vele együtt, már ennyi is elég ahhoz, hogy valamiféle nyomot hagyjon maga után.

Az élet egy jelenség. S amit maga után hagy, az relatív.

Mindenképpen csodálatos.









Megjegyzések

  1. Csodás!:)
    Bárcsak minden teremtménynek ennyire lineáris, céllal teli életútja lenne!
    És jövőben már én is végigkísérhetem a szeder életútját! Idén ültettük...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép lesz, és finom:)
      Aztán meg az egyenletességben kellenek a kitérők is- úgy érdekesebb:)

      Törlés
  2. Hű de guszta, mifelénk arany árban mérik a kézműves szörpöket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Finom, és azt hiszem, van, ahol itt is kereskednek vele.
      Nálunk ingyen van:)

      Törlés
  3. Ma én is szüretelek!:-)
    Nagyon guszta a tiéd is! És azok a cimkék...
    Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt folyamatosan kell, egyszerre nem lesz nagyon sok, úgyhogy sokszoros a vele való elfoglaltság.
      Ami a címkét illeti- ez lett, Anna ügyesen kiszínezte.

      Törlés
  4. De jó ez a képsorozat! Szép hétvégét :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm- mint fotó, biztosan semmi, mint történet annál inkább, és sokáig is dédelgettem:)
      Nektek is:)

      Törlés
  5. Tyű, micsoda szavak, szép életút. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda szavak?
      A szedernek hálás volt az útja:)

      Törlés
  6. Nagyon szép.
    Idén ősszel mi is ültetünk szederbokrot, jövő ősszel talán már az án kamrám polcán is lesz pár üveg ebből a csodából, vagy túl naív vagyok? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem vagy naiv. Lesz, két év múlva biztosan. ( A tél elég nagy kihívás neki, de meg kellene maradnia.)

      Törlés
  7. Csodás életútat mutattál be....és egy kicsit elgondolkodtam is rajta....a gondolatmeneteden...Köszönöm...Tetszenek az eszmefuttatásaid:)...Olyan jól beléjük lehet merülni:)

    Szép hétvégét!

    P.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök. El tudnánk mi beszélgetni, biztos vagyok benne...

      Törlés
  8. Szép napot Júlia!!!
    Remélem minden rendben van felétek...lànyok élvezik a napokat!
    Szépek a képek és a szörpit megkívántattad velem...pedig nincsen! Mami dzsemet készített van már 30 üveggel, mert tavaly nem lett elég...imádjuk! De még mindig sok van rajta...megemlítem mit láttam itt nálad! D:)) én most nem érkezem:))
    Ölelés és puszild meg a lányokat helyettem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Sok erőt, kitartást az elkezdett munkádhoz, elképzelem , mivel jár, mégis a szemed tükrét látni is akarom :))
      Viszont:)

      Törlés
  9. Amilyen szép olyan finom is. Ez ám a hasznos életút!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A haszon áldozatokkal jár:) - ennek a szedernek annyi. De beteljesedni csak így tudott:))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések