Minden,

ami kimaradt a bejegyzésből, benne van a megjegyzésben. Vagy az arra való reakciómban. Úgy lesz kerek a történet, ha  újraolvasom, és hozzáöltöm a vonal alatti sorokat.

Hiúságom tenné, hogy mindig azt gondolom, elolvasod, amit írtam?
S ha tanácstalan voltam, jössz egy jó ötlettel, de talán magad találsz válaszokat, újabb kérdéseket, ötleteket, vagy csak egyszerűen elterelő hadműveletnek használod valami sokkal fontosabbal szemben, elcsodálkozol, hümmögsz, hogy nocsak, ilyen is létezne ,borzongsz, hogy ezeket a banalitásokat hogy is lehet így egybehordani, s még ki tudja, mi minden átrohan gondolataidon, amikor idekattintasz.

Bárhogy is legyen- vagy legalábbis majdnem bárhogy :)-, a lényeg, hogy nem vagy közömbös. Közömbösnek nem jó lenni. Érezni sokkal inkább. Irántam, más iránt, a világ iránt. Magad iránt. Ilyen egyszerű lenne ez a pozitív életszemlélet, mint ezek a mondatszerkezetek?







A hervadásban levő rózsa csodálatosan szép asztaldísznek bizonyul.
Igen, Veled beszélek :)

Megjegyzések

  1. Az utolsó kép nagyon tetszik! Amit írtál, az pedig igaz. Sokszor én sem írom le, - akár ide, amit gondolok, de hidd el, akár napokig is bolyong bennem egy belőle indult gondolat.

    VálaszTörlés
  2. A más által készített fényképek nézegetése nekem olyan érzés, mintha más szemével láthatnék egy kicsit. Sokat gondolok rá amikor ránézek valamire, hogy ugyanazt a dolgot a másik hogy látja, milyen érzések vagy gondolatok ébrednek benne.

    A te képeid szeretetet sugároznak. Ezért szeretjük ilyen sokan ezt a blogot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök:)
      A fénykép pedig- most nem az enyémekre gondolok- tényleg valami különleges dolog.

      Törlés
  3. Hogyne olvasnám el, amit írsz?? :O én még a kommenteket is mindig elolvasom, akkor is, ha nem írtam oda, pontosan azért, mert azoktól (is) kerekedik a történet:)
    Sosem gondoltam arra, hogy banalitásokat írtál volna. Nekem mindig az jut eszembe, (bocs a kifejezésért) : életszagú, ahogy, amit írsz.

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a stílusod, és az, hogy látni kell nálad a sorok mögé. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtisztelő :)
      Csak reménykedem, hogy néha benézel.( Nekem is tetszik, amit nálad olvasok:) )

      Törlés
  5. Mivel mindig késésben vagyok, -- mint most is, -- úgy szoktam érezni, hogy hiába mondott szavaim volnának csak. Olyankor aztán inkább hallgatok. De inkább szégyenemben.

    Szeptemberesedik. Megint tele lesz minden a csillogó szemeikkel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiába mondott szavak itt nemigen voltak. Elkésni sem lehet...
      A szégyent nem értem igazán- talán a leírtak miatt?
      Igen, lassan ősz van:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések